Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Društveni mediji

Društveni mediji


OSNOVNI PODACI

Šifra:

92617

ECTS:

5.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Domagoj Bebić

Izvođači:

prof. dr. sc. Domagoj Bebić - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Kolegij ima za cilj naučiti polaznike kako pomoću društvenih medija naći izvore, trendove i nove ideje za priče, kako se na nov način povezati sa čitateljima i gledateljima, kako stvoriti i poboljšati osobni brand, kakvu primjenu društveni mediji imaju u poslovanju, razvoju i upravi te kako postati napredni korisnik društvenih medija. Nakon svakog predavanja studenti dobivaju praktični zadatak na kojem moraju primijeniti naučeno na predavanju.

LITERATURA:

  1. Detina, H.; A Survival Guide to Social Media and Web 2.0 Optimization: Strategies, Tactics, and Tools for Succeeding in the Social Web. Dalton Publishing: Austin, TX.; (2009)
  2. Li, C., Bernoff, J.; Groundswell: Winning in a world transformed by social technologies; Boston, MA: Forrester Research, Inc. (2008)
  3. McConnell, B. amp; Huba, J. (2006). Citizen Marketers: When People Are the Message. Kaplan Business.nbsp; ;
  4. Israel, S. (2009). Twitterville: How Businesses Can Thrive in the New Global Neighborhoods;
  5. Sunstein, C.R. (2008) Neither Hayek nor Habermas, Public Choice.;


NASTAVA

6. SEMESTAR

Usmjerenje NOVI MEDIJI nov. 6. semestar - Redovni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Novinarstvo
Usmjerenje NOVI MEDIJI nov. 6. semestar - Izvanredni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA


17.05.2024

SMJERNICE ZA PISANJE ZAVRŠNOG RADA 

Ispit neće biti klasičnog tipa nego ćete umjesto istoga pisati rad. 

 

Napisani rad dostavit ćete na mail domagoj@edemokracija.hr (moj mail možete staviti u cc) do termina ispitnog roka! 

(Ako je to npr. 7. lipnja u 10:00, to znači da rad morate poslati najkasnije do 7. lipnja u 10:00). 


 

Temu rada birate sami, ista mora biti u okviru teme kolegija, a ako niste sigurni slobodno se konzultirajte prije početka pisanja rada na način da na mail pošaljete naslov teme i kratki opis o čemu bi pisali. 

 

  • Rad mora biti logički strukturiran. 

  • Rad mora biti u opsegu 2000-2500 riječi. 

  • Rad mora sadržavati minimalno 5 jedinica znanstvene i stručne literature. Koristite različite baze dostupnih radova. 

  • Rad mora sadržavati istraživanje u skladu s temom samog rada. 

  • Rad mora biti pisan u skladu s uputama za akademsko pisanje! 

 

Radovi koji ne ispunjavaju tehničke osnove zadatka, nisu u skladu s uputama za pisanje akademskih radova, ili oni u kojima korišteni izvori nisu pravilno ili uopće navedeni neće biti prihvaćeni. U pisanju rada ne smije se koristiti AI. 


 

Popis obavijesti