Jezik | Language: HRV ENG
Strategije odnosa s javnošću
Šifra: 116177
ECTS: 7.0
Nositelji: doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Izvođači: Hrvoje Jakopović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Studenti diplomskog studija u okviru ovog kolegija usavršavaju prethodno stečeno znanje o odnosima s javnošću, izučavajući pojam strategije, strateškog razmišljanja i njihove primjene u odnosima s javnošću. Studenti bi u okviru kolegija trebali dobiti naprednija znanja i shvaćanja o glavnini postojećih znanja o odnosima s javnošću te steći naprednije upravljačke i komunikacijske sposobnosti i vještine. Izgradnja djelotvornih odnosa između organizacija i njezinih javnosti uvelike ovisi o planiranom pristupu odnosima s javnošću kroz procese istraživanja, komuniciranja, planiranja i proizvodnje te sposobnostima naprednih menadžerskih vještina. U skoroj budućnosti, stručnjaci za odnose s javnošću neće biti više samo vješti komunikatori nego i lideri koji će pomagati svojim organizacijama da izgrade i održe odnose sa strateškom javnošću. Ispunjavat će dvostruke uloge upravljanja komunikacijama i savjetovanja vrhovnog menadžmenta. Produbljivanje znanja u okviru ovog kolegija bit će kvalitetan temelj za pripremu stručnjaka za ovu dvostruku odgovornost.
Literatura:
  1. Jugo, Damir; Strategije odnosa s javnošću; Profil, Zagreb (2012)
  2. Tench, Ralf; Yeomans, Liz; Otkrivanje odnosa s javnošću; Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Zagreb (2009)
  3. Smith, Ronald; Strategic Planning for Public Relations; Routledge, Taylor and Francis Group, New York I London (2009)
  4. Oliver, Sandra; Public Relations Strategy; Chartered Institute of Public Relations, Kogan Page, London I Philadelphia (2007)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran; Odnosi s javnošću - teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb, (2008)
  2. Gregory, Anne; Planiranje i upravljanje kampanjama; HUOJ, Zagreb (2006)
  3. Potter, Lester; Komunikacijski plan - srž strateških komunikacija; HUOJ, Zagreb (2007)
  4. Weintraub Austin, Erica; Strategic Public Relations Management; Lawrence Erlbaum Associates, New Jersey (2006)
2. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 2. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

3. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 3. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 2. 11. 2017. u 10:51
Hrvoje Jakopović

Dobra Vibra Komunikacije je marketinška agencija koja se uglavnom bavi planiranjem i organizacijom raznih vrsta događanja, festivala i manifestacija. Uz glavnu djelatnost dio našeg poslovanja čine i marketinške aktivnosti za klijente, prodaja, PR, društvene mreže i slično. Svakom projektu pristupamo maksimalno ozbiljno i posvećujemo mu se dok nije perfektno pripremljen i odrađen. Neki od naših projekata koje uspješno godinama unaprijeđujemo i razvijamo su:
 
Slatki gušti – festival slastica koji se do sad već 7 puta održao u naljepšem zagrebačkom parku, Zrinjevcu. Ove godine smo po prvi put na festival doveli talijanskog chefa Franca Alibertija iz restorana sa Michelinovom zvjezdicom. On je održao demonstraciju u parku Zrinjevac, ali i Masterclass za poznate hrvatske i strane food blogere à https://www.facebook.com/SlatkiGusti/?ref=br_rs
Svijet na tanjuru – street food festival koji se već 3 puta održao na Trgu Europe, a koji okuplja restorane sa internacionalnom ponudom jela. Svaki dan festivala posvećen je drugoj državi koju slavimo kroz kulturu, običaje i hranu à https://www.facebook.com/festivalsvijetnatanjuru/
Dani vjenčanja u Lisinskom – događanje koje do sada održalo 2 puta. Izlagači se nalaze na sva tri kata KD Lisinski. à https://www.facebook.com/DaniVjencanjaLisinski/?ref=br_rs
Croatia Food Tour – upoznavanje Hrvatske kroz autohtonu gastronomiju; projekt u razvoju
Sajam ugostiteljstva – predviđen za 2018. godinu
Food Blogging Confrence Zagreb – prva regionalna konferencija isključivo za food blogere à www.zagrebfoodconference.com
Božićni domjenci i privatni korporativni eventi
 
Surađivali smo s brojnim klijentima, a samo neki od njih su Avenue Mall, Arena Centar, Kozmo, Podravka, Electrloux, Qatar Airways, Raiffeisenbank Hrvatska, Emmezeta, Coca - Cola HBC Hrvatska, Turistička zajednica grada Zagreba. Radimo na novim projektima za 2018. godinu te na unaprijeđenju postojećih i potrebna nam je nova osoba koja bi upotpunila naš tim. Nudimo plaćenu praksu do 3 mjeseca te odlične radne uvjete, a ako suradnja bude na obostrano zadovoljstvo i mogućnost stalnog zapošljavanja. U potrazi smo za osobom koja ima želju za učenjem, napretkom, voli organizaciju, komunikaciju s ljudima i timski rad. Zainteresirani studenti mogu poslati svoj CV na dobravibrakomunikacije@gmail.com ili tea.sergon@dobravibra.eu i u najkraćem mogućem roku ćemo im se javiti.

Popis obavijesti