Jezik | Language: HRV ENG
Metode i tehnike novih medija
Šifra: 92679
ECTS: 5.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Domagoj Bebić
Izvođači: izv. prof. dr. sc. Domagoj Bebić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Upoznati studente novinarstva s najvažnijim metodama i tehnikama novih medija. Stjecanje znanja i vještina potrebnih za samostalni razvoj pojedinih medijskih oblika na webu. Upoznavanje s metodama i programima koji se koriste za mjerenje učinkovitosti web izdanja. Upoznavanje studenata s alatima koji se koriste u novim medijima. Osposobljavanje studenata da samostalno vode projekte u novim medijima.
Literatura:
  1. Newman, N.; Levy, D.; Nielsen Kleis, R. (2015) Reuters Institute Digital News Report: Tracking the Future of the News. Reuters Institute for the Study of Journalism (odabrana poglavlja)
  2. Lievrouw, L.A.; Livingstone, S. (2006) The Handbook of New Media. London: Sage Publications.
  3. Manovich, L. (2006) What is New Media, 5-10.In: Hassan, R.; Thomas, J. (2006) The New Media Theory Reader. London: Open University Press
  4. Rosen, J. (2012) People formally known as audience in: Mandiberg, M. (2012) The Social Media Reader. New York: New York University Press
5. semestar
Usmjerenje NOVI MEDIJI nov. 5 semsetar - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Usmjerenje NOVI MEDIJI nov. 5 semsetar - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 23. 12. 2020. u 11:44
Domagoj Bebić

Umjesto standardnog ispitnog upitnika  student imaju priliku raspisati seminarski rad na temu online medija. 

Pronađite područje online medija koje vas zanima (koje vam je izazovno, koje može pomoći vama u zaposlenju, koje može pomoći vašem klijentu/poslodavcu, vašem studiranju…)

 

Nacrt rada:

Prije nego li krenete s pisanjem rada na mail: domagoj@edemorkacija pošaljite kratki nacrt rada (odvojeni word dokument)  u kojem ćete navesti naslov teme, uvod u temu (zašto je ta tema važna u smislu društvenih medija, do kojih promjena je dovela, kako je nastala), zatim metodologija (koju metodu planirate koristiti i zašto je ta metoda priklada za vaše istraživanje) i na kraju katrki opis/popis literature koju mislite koristiti, nije nužno da sadrži sve jedinice literature koje ćete koristiti u pisanju rada, njih ćete navesti u radu koji predajete na ocjenjivanje)

 

Seminarski rad:

U prosjeku neka to bude logičko strukturirani rad temeljen na pročitanoj literature te (samostalnom) kratkom istraživanju. Rad mora sadržavati minimalno 5 jedinica stručne i znanstvene literature. 

 

Prosjek 2.000 – 2.500 riječi. 

 

Rad raspišite i pošaljite do zakazanog ispitnog roka (ispitni rok koji prijavite) na mail: domagoj@edemorkacija.hr

 

Prilikom pisanja rada OBAVEZNO JE pridržavati se uputa za pisanje akademskih radova (upute su dostupne na stranici Fakulteta). Radovi koji ne budu u skladu s uputama bit će vraćeni na ispravak. Rad mora sadržavati uvod u temu, teorijsku razradu, metodologiju te zaključak. 

 

  • Cilj ovakvog načina polaganja ispita je:

 

-Napredovanje u akademskom smislu

-Primjena znanja i praksi u pisanju

-Razvijanje metodičkog, analitičkog i istraživačkog načina pisanja

-Pronalazak najboljeg rješenja za izvršavanje svih obaveza studenata bez odgađanja

 

Za sva pitanja stojim vam na raspolaganju putem maila. 

 

Velik pozdrav!

Popis obavijesti