Jezik | Language: HRV ENG
Menadžment medija
Šifra: 142915
ECTS: 7.0
Nositelji: prof. dr. sc. Tena Perišin
Izvođači: dr. sc. Marin Galić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Upoznavanje s različitim poslovnim modelima u medijskoj industriji koji danas postoje na globalnim i lokalnom tržištu iz mikro, mezo i makro perspektive. Makro perspektiva će studentima pružiti znanja o medijskim organizacijama kao dijelu ekonomskog sustava u uvjetima globalizacije, kao i o akterima i institucijama koje sudjeluju u njegovom oblikovanju. Mezzo perspektiva studente će upoznati s različitim oblicima vlasništva, zakonskom regulativom, organizacijsim strukturama i strategijama tržišnog pozicioniranja. Na mikro razini upoznat će se s procesima proizvodnje i distribucije sadržaja u medijskim kućama, marketinga i istraživanja publika, ekonomijom medija i teorijama menadžementa. Kolegij će studente upoznati s najnovijim spoznajama i istraživanjima o tome kako tehnološke promjene uključujući digitalizaciju, konvergenciju i potreba za krosmedijskoom/transmedijskom produkcijom i distribucijom medijskog sadržaja utječu na sve tri spomenute razine (mikro, mezzo i makro) medijske industriji uzevši u obzir ulogu koju mediji imaju u demokratskim sustavima (javni interes, građanska participacija, kulturna participacija, potrošnja) i sve veću ulogu publika (interaktivnost, prosumers, user generated content itd.) Studenti će upoznati modele i metode uspješnog upravljanja medijskim tvrtkama po segmentima poslovanja (javni servis, komercijalni mediji, neprofitni mediji), pri ćemu će primarni alat učenja biti studije slučaja (case studies). Sadržaj kolegija usmjeren je na najnovije trendove u industriji kako bi se studente upoznalo s novim tržišnim uvjetima nastalim digitalizacijom i konvergencijom. Predavanja će studente upoznati i sa Strategijom jedinstvenog digitalnog tržišta za Europu, te dostupnim modelima sufinanciranja u obliku programa Europske Unije ("Kreativna Europa"), hrvatskih državnih potpora poput Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija Agencije za elektroničke medije i drugim modelima financiranja.
Literatura:
  1. Albarran, Alan B.; The Media Economy; (2010)
  2. Doyle, Gillian; Understanding Media Economics; (2002)
  3. P. Sikavica, F. Bahtijarević Šiber i N. Pološki Vokić; Temelji menadžmenta; (2008)
  4. Nada Zgrabljić Rotar; Digitalno doba: Masovni mediji i digitalna kultura - D. Hajduk, Digitalizacija lokalnih i regionalnih TV u Hrvatskoj (149-172); Sveučilište u Zadru (2011)
  5. Nikodijević, Dragan; Menadžement masovnih medija.;
  6. Alan A. Albarran, Sylvia M.Chan-Olmsted, Michael O. Wirt; Handbook of Media Management and Economics; (2008)
  7. Innovation Report New York Times, www.nytinnovation.com;
  8. Alison Alexander, James Owers, Rod Carveth, C. Ann Hollifield + Albert N. Greco; Media Econmics. Theory and Practice; (2004)
  9. Paško Bilić i Ivan Balabanić; Pluralizam i polarizacija masovnih medija u mrežnom prostoru: slučaj monetizacije hrvatskih autocesta.; (2016)
1. semestar
Izborni SDN 1-1 - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

3. semestar
Usmjerenje MEDIJI I NOVINARSTVO dn. 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Obavijesti
Objavljeno: 11. 10. 2020. u 16:07
Đana Luša

Poštovane kolegice i kolege,

Dvije studentice koje su bile s vama na nastavi 5.10.2020. pozitivne su na korona virus. S obzirom na to da su bile infektivne, ali su nosile masku, kao i svi vi, te da su održavale potrebnu fizičku distancu, sukladno preporuci epidemiologa, nije potrebna mjera samoizolacije za vas.

Ipak preporučamo pojačan oprez, što bi značilo da smanjite izlaske i druženja sljedećih 14 dana, ostanete u kontaktu samo s ukućanima, izbjegavate javna okupljanja i druženja, kao i javni prijevoz.

Također molimo vas da obratite pažnju na simptome i ukoliko se isti pojave, svakako ostanite kod kuće i javite se epidemiologu.

U slučaju bilo kakvih nedoumica, molimo javite se prodekanici za nastavu na e-mail: dana.lusa@fpzg.hr.

Objavljeno: 4. 7. 2021. u 22:43
Marin Galić

Poštovani,

molim da mi se kolega Edi Džindo javi putem maila: galicmarin@gmail.com ili putem mobitela 0911119111 jer trenutno ne može pristupiti ispitu.

Lijep pozdrav, Marin Galić

Objavljeno: 23. 1. 2021. u 18:17
Marin Galić

Poštovane kolege,

svi koji su prijavili ispit za ponedjeljak 25.01.2021 molim da pripreme tri prazna papira, zatim dvije kemijske olovke kao i pametni mobitel s fotoaparatom (ukoliko nema neka posudi ili ode do prijatelja (ne kolege sa fakulteta). 

Svatko tko nema uključenu kameru tijekom ispita neće moći pristupiti ispitu. Dobit ćete pitanja putem Teamsa, zatim ćete imati točno određeno vrijeme da rukom napišete odgovore, te ih pošaljete na moj mail galicmarin@gmail.com do određenog vremenskog roka. Tko prekorači zadano vrijeme tretirat će se kao da je pao ispit.

Sretno i lijep pozdrav

Marin Galić

Objavljeno: 11. 10. 2020. u 20:08
Marin Galić

Poštovane kolege,

tko nije u mogućnosti zbog zdrastvenih razloga doći na predavanje 12.10.2020, isto može pratiti putem MS Teamsa. Ukoliko imate tehničkih problema, molim vas da mi se javite ujutro kako bi iste otkklonili. 

 

Lijep pozdrav,

 

Marin Galić

Objavljeno: 30. 6. 2020. u 21:53
Marin Galić

Poštovane kolege,

 

Molim da mi se jave oni koji misle pisati ispit u srpanjskom roku (javite se mailom ili FB-om), te oni koji trebaju upisati ocjenu kako bi mogao točno odrediti način, vrijeme i mjesto polaganja i upisa. 

 

Lijep pozdrav,

 

Marin Galić

Objavljeno: 3. 11. 2019. u 19:21
Marin Galić

Pitanja za prvi kolokvij koji će se održati 20.11.2019 bit će sastavljena iz predavanja koje stavljam na intranet, te iz knjige "Menadžment medija masovnih komunikacija", a za prvi kolokvij pitanja će biti iz slijedećih cjelina:

  • str. 15-41

  • str. 114-125

  • str. 171-253

Pitanja za prvi kolokvij će biti i iz knjige "Uredništvo" doc.dr.sc. Gordane Tkalec i doc.dr.sc. Željka Krušelja i to slijedeća cjelina:

      str.7-43.

 

Objavljeno: 29. 3. 2016. u 13:47
Tena Perišin

Poštovani, 

 

dodatno dostavljam obveznu literaturu za Menadžment medija, Menadžment medija masovnih komunikacija, Nikodijević. 

 

lijep pozdrav,


Damir Hajduk

Objavljeno: 23. 3. 2016. u 12:41
Tena Perišin

Poštovani,

kao dio literature, prilažem ovaj dokument na vašu pozornost,

lp

 

Damir