Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 27. 1. 2020. u 10:41
Hrvoje Jakopović

 

 


 

Rezultati drugog kolokvija iz kolegija Korporativno komuniciranje (23.1.2020.):

Odličan (5)

vrlo dobar (4)

Dobar (3)

Dovoljan (2)

Dominiković, Andrea

Bais, Laura

Bahun, Filip

Dumenčić, Ena

Duvnjak, Katarina

Čakalić, Tea

Batarelo, Lucija

Matković, Emma

Komljenović, Kristina

Čonč, Tatjana

Borovac, Kristina

Medica, Lea

Lovrek, Lara

Filipović, Anamarija

Dogan, Tea

Petković, Danijela

Majić, Marisabel

Galić, Gabriela

Gavrić, Felicia

 

Mateševac, Kristina

Ivančić, Ivana

Habunek, Anamaria

 

Nizić, Dora

Jurina, Matea

Hasnek, Matej

 

Nović, Emilija

Krivačić, Tanja

Jakovina, Helena

 

Perdijić, Anamarija

Krnjić, Robert

Krnjić, Kristina

 

Petranović, Maša

Ljubičić, Leona

Relić, Lucija

 

Šola Vujčić, Tena

Matačić, Luka

Žunec, Viktorija

 

Tomšić, Ana

Miloš, Petra

Župančić, Jana

 

Topić, Patricija

Prpić, Iva

   

Tuzla, Tena

Salopek, Josipa

   

Valjin, Silvija

Slivar, Dora

   
 

Vucić, Adrijan

   
 

Zečić, Nikolina

   
 

Žužul, Nikolina

   

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

Važna napomena: studenti koji nisu položili drugi kolokvij mogu izaći na ponovljeni drugi kolokvij u terminu prvog ispitnog roka (četvrtak, 30.1. u 11:00 h).

 

Upis ocjena održat će se u četvrtak, 30.1., u 10:00 h.

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

dr.sc. Dejan Gluvačević

Popis obavijesti