Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 3. 4. 2019. u 12:46
Uređeno: 2. 5. 2019. u 10:08
Hrvoje Jakopović

Korporativno komuniciranje raspored projekata – ak. god. 2018./2019.

 

Raspored izlaganja

 

24.4.2019. od 10:15 h

Hrvatske željeznice

Antonia Baković,

Ema Duljaj,

Petra Mrkoci,

Ines Ivaniš

Karlovačka pivovara

Blanka Brezinščak, Tihana Kolec,

Dijana Obradović, Kristina Pentavec

Magma

Lucija Dugalija,

Ivana Flegar,

Estera Domislović, Filip Trbojević,

Karlo Kanajet

Samsung Galaxy

Note 7

Marija Čiček,

 Ante Šunjić,

Anja Ćurić,

Sarah Schild

Tide Pod Challenge

Iva Cota

Nera Nikolić

Anna Klarić

 

24.4.2019. od 12:00 h

Facebook

Doris Miloščić,

Lana Radišić,

Filip Uroić,

Štefica Škarika

Pliva

Martina Nakić,

Vlatka Vidić

Starbucks

Doroteja Bući,

Mihaela Prnjak,

Lucija Janković,

Antonija Markulin

Croatia Airlines 

Anamaria Miloš, Ivana Kovačević, Tina Ozmec-Ban,

Ana Marija Palić

       

 

15.5.2019. od 10:15 h

24sata

Ines Švagelj,

Tea Uzbašić

H&M

Barbara Ravbar, Petra Srđenović, Petra Šimunović

Zagrebačke nadbiskupija

Ivana Bosiljevac

Varteks                  DIV tvornica

Monika Imerović,      Ilić, Magdić, Grepo

Tereza Plantak

 

 

   

 

15.5.2019. od 12:00 h

Dukat

Eva Grgić,

Danijela Dolinar,

Dina Ćevid

Abercrombie & Fitch

Matea Vidić,

Mateja Vukomanović

Burger King 2018.

Hrvoje Šoljić, Antonija Šipušić, Martina Soldo

British Petroleum

Arian Čorlukić, Ivan Grgurić, Paula Latinović

Popis obavijesti