Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 25. 3. 2019. u 10:19
Hrvoje Jakopović

Dragi kolege i kolegice,

 

Edward Bernays University College ove godine organizira treće izdanje znanstvene konferencije Communication Management Forum na temu „U potrazi za zajedničkim nazivnikom: komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend“. Konferencija će se održati u Zagrebu 10. i 11. svibnja 2019. Pokroviteljica konferencije je predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović.

 

Zadaća je ovogodišnje konferencije pronaći zajednički nazivnik i poveznicu između pojmova komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend te dati odgovor na pitanje u kojoj mjeri je komunikacija zaista ključan faktor u uspostavi nacionalnog brenda, kako iskoristiti vlastite prednosti za jačanje imidža države i unaprjeđenje njezine promocije u svijetu.

 

Kako bismo u ovu aktualnu društvenu temu uključili studente i omogućili i mladima da se znanstveno razvijaju i usavršavaju te daju svoj osvrt na temu konferencije, u okviru Communication Management Foruma organizirat ćemo posebnu sesiju koja će biti posvećena studentskim izlaganjima. Jedan rad može prijaviti najviše troje studenata (ne trebaju biti s istih visokih učilišta), pri čemu jedan student ne može prijaviti više od jednoga rada. Najbolja studentska izlaganja bit će nagrađena. Studenti su oslobođeni plaćanja kotizacije.

 

Stoga vas ovim putem pozivam da prijavite svoja istraživanja i radove te slobodno poziv proslijedite kolegama i kolegicama s drugih visokih učilišta.

 

Rok za dostavu sažetaka je 7. travnja 2019.

 

Više informacija možete pronaći na internetskoj stranici konferencije www.commforum.hr te u pozivu autorima.

 

Communication Management Forum

www.commforum.hr

During the two-day international scientific conference, a total of 50 scientific and professional papers from public relations, media, marketing, political science and related sciences disciplines were presented.

 

Za sva dodatna pitanja oko konferencije, slobodno se javite.

 

S poštovanjem,

 

dr. sc. Lana Ciboci

Popis obavijesti