Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 12. 4. 2018. u 17:17
Uređeno: 13. 4. 2018. u 17:51
Hrvoje Jakopović

 

 

 

Raspored izlaganja

 

10.5.2018. od 17:15 h

Samsung

Mirjana Baran, Josipa Drenovac,

Ivana Bašić

 

H&M

Lucija Janković,

Nataša Dovijanić,

Marija Horvat,

Dora Crnčević

 

Tesla

Emilija Ivković, Ivana Kušić,

Martina Trbuščić,

Ivana Dežić

 

 

Karlovačka pivovara

Lorena Deverić, Ivona Šuker,

Ana Arežina,

Sara Sirovica,

Patrica Gilja

 

Pepsi

Marin Karadžija, Lana Gajger,

Martin Tisanić, Jelena Kušar

 

10.5.2018. od 19:00 h

Zvečevo

Jožica Miklaužić, Marko Hotovec, Katarina Kušec

 

 

 

Overseas

Davor Tomšić,

Petar Harači,

Denis Remenar,

Maria Tomljanović

Patricia Mršić,

Karla Trstenjak, Doris Kujek

TOZ Penkala

Jelena Mihojević,

Marija Pavelić

 

Lufthansa

Bruno Brkovic, Matea Maric,

Ines Ora,

Kristina Dunatov

 

7.6.2018. od 17:15 h

United Airlines

Ana Marmilić, Ines Pavić,

Ana Beštak,

Dolores Barešić

 

Nestle

Kristina Crvenković,

Ivona Ivanković, Petra Mezdjić, Petra Ignjatić

 

Zara

Matea Keškić, Luka Kraljević,

Antonia Kulić

 

Uber

Karla Juničić, Niko Orlić,

Mirela Dorokazi,

Ines Azapović

 

Facebook

Petra Sedlanić, Simona Margetić, Mirta Škof

Volkswagen

Mirna Savić, Tibor Trupec, Lara Kapović

 

 

 

7.6.2018. od 19:00 h

Pliva

Lidija Kuserbanj,

Ela Ljubić,

Mislav Bosančić,

Filip Šerić,

Maja Hanžeković

BP-a i izljeva nafte

Ozana Filipić,

Sandra Grego,

Ana Kovačić

Abercrombie & Fitch

Ena Pervan,

Senka Švraka, Marina Benčić,

Antonija Viljac

Nutella

Rosandić,

Bene,

Pelivan,

Mujačić

 

 

Germanwings

Menčik,

Bregović,

Gashi

Srdačno,

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

 

Popis obavijesti