Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 4. 9. 2017. u 15:30
Hrvoje Jakopović

 

U Zagrebu 04.09.2017.

 

 

Ako si ikad pogledao neki oglas za posao, znaš da svi traže iskustvo.

Nemaš iskustva? Imamo rješenje za tvoj problem!

 

Nudimo ti:

• Višemjesečnu praksu u jednoj od vodećih agencija za tržišne komunikacije

• Rad na iznimno raznolikim domaćim i stranim klijentima

• Mentora koji će se brinuti za tvoje učenje i razvoj

• Zanimljive i drage ljude s kojima ćeš raditi

• Super referencu za CV

 

I da, kod nas dobivaš i plaćeni ručak, kavu i sok – jer ne želimo samo utažiti tvoju intelektualnu glad.

 

Zainteresirali smo te? Javi nam se na

office@komunikacijskilaboratorij.com za više informacija.

 

Tvoj Komunikacijski laboratorij

Popis obavijesti