Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 18. 4. 2017. u 13:29
Hrvoje Jakopović

Korporativno komuniciranje - prvi kolokvij (13.4.2017.):


Ročić Nevena  5
Dolečki Marija 5
Rotim Ana 5
Martinić Petra 5
Vadlja Dora 5
Renić Matea 5
Šago Vjekoslav 5
Tuđan Stela 5
Boltižar Matija 5
Mlinarić Matija 5
Brnada Petar 5
Brkić Andra 5
Huljev Anamaria 5
Bićan Jurica 4
Marić Lorena 4
Kalauz Marin 4
Drandić Maria 4
Pomper Irena 4
Vučković Mateja 4
Bosak Katarina 4
Bertek Daria 4
Lacković Karlo 4
Krvarić Anamarija 4
Prčić Donna Diana 3
Frančina Petra 3
Linarić Borna 3
Mihaljević Anja 3
Hukić Tea 3
Domitrović Irena 3
Trojanović Domagoj 3
Lončarić Lidija 3
Cindrić Iva 3
Begulić Šejla 3
Jusić Katarina 3
Kovačević Mila 3
Štefinščak Matija 3
Jurić Marina 3
Milković Kristian 3
Mitić Ana 3
Filip Petra 3
Marčinko Martina 3
Liić Ivana 2
Marković Tena 2
Baus Valentina 2
Bednjanec Viktorija 2
Ćaćić Nikol 2
Kliman Katja 2
Drvodelić Katarina 2
Avgustinović Katarina 2

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović

Popis obavijesti