Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 21. 3. 2017. u 15:36
Hrvoje Jakopović

TRAŽIMO SPECIJALISTA ZA DIGITALNI MARKETING

Neustrašiva si mlada osoba koja je spremna sudjelovati u digitalnom rodeu?

Zanimaju te društvene mreže, digitalno oglašavanje, blogovi i baratanje digitalnim alatima?

E pa, tebe tražimo.

Prihvati izazov i pridruži nam se!

Što tražimo od tebe:

  • sjaj u očima i strast prema marketingu

  • logičko razmišljanje (ne šalimo se!)

  • nešto iskustva u digitalnom marketingu

  • kreativan i/ili analitičan um

  • snalažljivost, organiziranost i dobro određivanje prioriteta

  • pismenostt (na RvaCkom i na ingliškom)

Dodatna zvjezdica:

  • pisani trag tvojih dosadašnjih radova (društvene mreže, blog, oglasi itd.)

  • poznavanje rada u Power Editoru & Adverts Manageru

  • poznavanje rada u Google AdWordsu & Google Analyticsu

Nagrada: usavršavanje, napredovanje i tesanje zanata.

I ne brini, osmislit ćemo već neku titulu koju ćeš moći objasniti svojima doma…

 

Pošalji svoj CV na: marketing@logic.hr

Rok prijave: 31.03.2017.

Popis obavijesti