Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 14. 3. 2017. u 07:30
Hrvoje Jakopović

Zagreb, 13. ožujak 2017. - Za sve ljubitelje komunikacija i sporta priređujemo pravu poslasticu 15. ožujka 2017. godine u 18 sati na Fakultetu političkih znanosti. Donosimo vam predavanje čovjeka koji odnose s javnošću poznaje kao dlan svoje ruke, koji je upoznao sve aspekte struke i koji već godinama radi na najuspješnijim projektima u Hrvatskoj. Kako ostati kreativan i ispred ostalih nakon svih dosadašnjih uspješnih projekata? Što učiniti u kriznim situacijama koje mogu naštetiti projektu? Kako utjecati na ciljane javnosti i kako na najbolji način poslati poruku publici? Na sva ova pitanja odgovorit će najbolji PR-ovac u Hrvatskoj - Ranko Vučinić.

 

Teško je nabrojati sva postignuća koja je Ranko ostvario i sve projekte na kojima je radio. Između ostalih, radio je u međunarodnim humanitarnim i civilnim organizacijama (War Resistant, Norwegian People’s Aid, KFOR, UNICEF), umjetničkom kolektivu Labin Art Express i Kulturnom centru Lamparna, Multimedijalnom institutu [m.a.m.a.] fondacije Otvoreno društvo Hrvatska te svjetskoj marketinškoj i PR agenciji GREY WORLDWIDE radeći za najveće globalne i domaće brendove. No zasigurno je njegov najpoznatiji rad s klubom hokeja na ledu Medveščak koji je pod njegovim komunikacijskim vodstvom četiri godine zaredom proglašen najboljim SPORT(O)skim brendom u Hrvatskoj i jednim od TOP 3 SPORTO brenda u regiji.

 

eSTUDENT je neprofitna studentska udruga nastala 2004. godine inicijativom proaktivnih studenata i asistenata sa željom da Udruga i njeni članovi budu inicijatori promjena, steknu praktično iskustvo i razviju mrežu znanja. Udrugu danas čine studenti mnogih sastavnica Sveučilišta u Zagrebu, broji preko 300 članova, a svake godine iznova organizira preko dvadesetak projekata na kojima sudjeluje tisuće studenata iz Hrvatske i regije.

 

Za više informacija o predavanju pratite naš web i Facebook događaj.

Popis obavijesti