Jezik | Language: HRV ENG
Korporativno komuniciranje
Šifra: 111595
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
Literatura:
  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)
Preporučena literatura:
  1. Tomić, Zoran:; Odnosi s javnošću teorija i praksa; Synopsis, Sarajevo-Zagreb (2008)
3. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 3. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo

4. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU dn. 4. semsetar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 7. 6. 2016. u 09:03
Božo Skoko

Rezultati 2. kolokvija iz Korporativnog komuniciranja (2.6.2016.)

 

Čolaković Dora 5
Mamić Petra 5
Soko Martina 5
Krušnik Lana 5
Čičak Zorana 5
Crnčević Anela 5
Rus Corrina 5
Zbukvić Valentina 5
Baričević Nela 5
Lopatny Maja Lena 5
Barčanec Sonja 5
Okičić Petra 5
Čeč Lucija 4
Načeta Sušić Sara 4
Boltiš Valentina 4
Banovec Brigita 4
Mihanović Šimun Ijevljev 4
Ravlić Doris 4
Ouahchia Lorena 4
Injac Monika 4
Prkut Maria 4
Vincetić Katica 4
Alimanović Anita 4
Brčić Iris 4
Samardžija Ana 4
Šuka Nemanja 4
Lakoš Larisa 4
Kuga Anja 4
Nogić Lorena 4
Pasarić Krisitina 4
Kostanić Ana Marija 4
Alalr Antonija 4
Selihar Bernarda 4
Boghetta Giulia 4
Lakoš Lucia 4
Gotovac Tina 4
Žužak Domagoj 4
Kižlin Ana 3
Drače Inja 3
Ponoš Antonia 3
Bebek Ena 3
Klarin Nina 3
Kleva Kristina 3
Ščavničar Ivan 3
Budić Barbara 3
Rudež Zorica 3
Isailović Pavle 3
Grujoski Mirna 3
Matas Katarina 3
Deranja Kristina 3
Butković Iva 3
Goleš Dino 3
Marović Korana 3
Levojević Dean 3
Picelj Vladimir 3
Mešanović Ernada 3

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

Upis ocjena održat će se u četvrtak, 9. lipnja, u 13:00 h.

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko
dr.sc. Hrvoje Jakopović

Popis obavijesti