Jezik | Language: HRV ENG
Objavljeno: 19. 6. 2018. u 14:03
Uređeno: 28. 6. 2018. u 10:30
Ana Kuharić

Student/ica

Datum obrane

Tema

Mentor/ica

Sabrina Đaković 26.06.2018. u 09,00 Etičnost u kriznoj komunikaciji: studija slučaja "Karlovačke pivovare" 2007. godine dr. sc. Gordana Vilović
Melita Vrsaljko 26.06.2018. u 09,30 Usporedba izvještavanja o Haškoj presudi "Bosanskohercegovačkoj šestorci": mainstream i neprofitni mediji dr. sc. Gordana Vilović
Anamarija Krvarić 26.06.2018. u 10,00 Medijska reprezentacija hrvatskih rukometaša na Svjetskom prvenstvu 2017. godine dr. sc. Dunja Majstorović
Domagoj Trojanović 26.06.2018. u 11,00 Regionalno brendiranje na primjeru područja doline Neretve dr. sc. Hrvoje Jakopović
Frane Basioli 26.06.2018. u 11,30 Analiza online komunikacije Hrvatske turističke zajednice dr. sc. Domagoj Bebić
Janja Jagić 26.06.2018. u 12,00 Online promocija Hrvatske turističke zajednice na emitivnim tržištima dr. sc. Domagoj Bebić
Ivona Jarčević 02.07.2018. u 09,00 Cyberfeminizam u Hrvatskoj: analiza društvenih mreža portala Vox Feminae i Libela dr. sc. Dina Vozab
Marina Benčić 02.07.2018. u 09,30 Stilske figure u sportskom novinarstvu: Tekstovi o košarkaškom, nogometnom i vaterpolskom prvenstvu 2017. godine dr. sc. Ivo Žanić
Rebeka Lesac 02.07.2018. u 10,00 Novinarska profesija na Hrvatskoj radioteleviziji od 1990. do 1995.
  dr. sc. Tena Perišin
Lana Bene 02.07.2018. u 10,30 Reprezentacija podravskog sela u TV seriji Gruntovčani dr. sc. Tena Perišin
Marina Hudoletnjak 02.07.2018. u 11,30 Reprezentacija društvenih vrijednosti u seriji "Star Trek" dr. sc. Tena Perišin
Mila Puljiz 02.07.2018. u 12,30 Uloga medija u stvaranju modnih trendova dr. sc. Sanjin Dragojević
Luka Radočaj 02.07.2018. u 13,00 Država nadzora kroz prizmu novih medija: slučaj Snowden dr. sc. Enes Kulenović
Ivona Bene 03.07.2018. u 15,00 Brendiranje grada Jastrebarskog kao gospodarskog subjekta dr. sc. Božo Skoko
Josip Bartulić 03.07.2018. u 15,30 Hercegovina kao turistički brend dr. sc. Božo Skoko
Ana Kovačić 03.07.2018. u 16,00 Brendiranje grada Samobora -  studija slučaja dr. sc. Božo Skoko
Matej Mujačić 03.07.2018. u 16,30 Komunikacijske strategije profesionalnih košarkaških klubova: slučaj KK Cibone dr. sc. Hrvoje Jakopović
Maria Tomljanović 03.07.2018. u 17,00 Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike dr. sc. Hrvoje Jakopović
Popis obavijesti
OBAVIJESTI O OBRANAMA DIPLOMSKIH RADOVA NA DIPLOMSKOM STUDIJU NOVINARSTVA