Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Tehnike odnosa s javnošću

Tehnike odnosa s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

55549

ECTS:

5.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko
izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović

Izvođači:

izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija jest - omogućiti studentima svladavanje praktičnih vještina i sposobnosti odnosa s javnošću, odnosno stjecanje stručnih znanja dostatnih za praktično bavljenje odnosima s javnošću. Imajući u vidu ranije stečeno teorijsko znanje na smjeru Odnosi s javnošću, svrha ovoga kolegija je ukazati studentima na važnost, vrste i karakteristike tehnika odnosa s javnošću te ih osposobiti za praktičnu uporabu tih komunikacijskih i organizacijskih vještina. Glavno težište kolegija, koji se u biti bavi odnosima s javnošću u praksi, stavljeno je na odnose s medijima. Mediji su, naime, ključna javnost odnosa s javnošću, odnosno najznačajniji komunikacijski kanal u plasiranju poruka prema svojim ciljnim javnostima. Tehnike odnosa s javnošću su mnogobrojne i svakodnevno se prilagođavaju medijskim karakteristikama, te izazovima tržišta i očekivanjima javnog mnijenja. Primjenjuju se ne samo u komuniciranju s vanjskim javnostima, već i kod internog komuniciranja unutar organizacija. Prema tome predstavljaju vrlo važno područje proučavanja unutar odnosa s javnošću a njihovo svladavanje otvara vrata studentima za praktično bavljenje tom djelatnošću. Kako je jedan od temeljnih preduvjeta za bavljenje odnosima s javnošću baš kao i u novinarstvu - pisanje, ovaj će kolegij omogućiti studentima ovladavanje tehnikama pisanja za odnose s javnošću te stjecanje znanja o praktičnoj uporabi alata za odnose s javnošću. Također će ih osposobiti za javne nastupe te uporabu govornih vještina u odnosima s javnošću.

LITERATURA:

  1. Tomić, Zoran; Odnosi s javnošću teorija i praksa 2008.; Synopsis, Zagreb Sarajevo, (2008), str. 471-501
  2. Verčič, Zavrl, Rijavec, Tkalac Verčič i Laco; Odnosi s medijima; Masmedia, Zagreb, 2004. (2004)
  3. Gregory, Anne; Planiranje i upravljanje kampanjama; HUOJ, Zagreb (2006)
  4. Skoko, Božo; Bajs, Denis; Objavljivanje neistina i manipuliranje činjenicama u hrvatskim medijima i mogućnosti zaštite privatnosti, časti i ugleda; Politička misao, 44, 1, 2004, (2004), str. 93-116
  5. Theaker, Alison; Priručnik za odnose s javnošću; HUOJ, Zagreb (2006)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Izborni OJ 2 - Izvanredni studij - Sveučilišni specijalistički studij Odnosi s javnošću


6. SEMESTAR

Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU nov. 6. semestar - Redovni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Novinarstvo
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU nov. 6. semestar - Izvanredni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online

izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović:

Uživo, uz prethodni dogovor putem maila


25.03.2019

Communication Management Forum 2019 - poziv za studente

Dragi kolege i kolegice,

 

Edward Bernays University College ove godine organizira treće izdanje znanstvene konferencije Communication Management Forum na temu „U potrazi za zajedničkim nazivnikom: komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend“. Konferencija će se održati u Zagrebu 10. i 11. svibnja 2019. Pokroviteljica konferencije je predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović.

 

Zadaća je ovogodišnje konferencije pronaći zajednički nazivnik i poveznicu između pojmova komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend te dati odgovor na pitanje u kojoj mjeri je komunikacija zaista ključan faktor u uspostavi nacionalnog brenda, kako iskoristiti vlastite prednosti za jačanje imidža države i unaprjeđenje njezine promocije u svijetu.

 

Kako bismo u ovu aktualnu društvenu temu uključili studente i omogućili i mladima da se znanstveno razvijaju i usavršavaju te daju svoj osvrt na temu konferencije, u okviru Communication Management Foruma organizirat ćemo posebnu sesiju koja će biti posvećena studentskim izlaganjima. Jedan rad može prijaviti najviše troje studenata (ne trebaju biti s istih visokih učilišta), pri čemu jedan student ne može prijaviti više od jednoga rada. Najbolja studentska izlaganja bit će nagrađena. Studenti su oslobođeni plaćanja kotizacije.

 

Stoga vas ovim putem pozivam da prijavite svoja istraživanja i radove te slobodno poziv proslijedite kolegama i kolegicama s drugih visokih učilišta.

 

Rok za dostavu sažetaka je 7. travnja 2019.

 

Više informacija možete pronaći na internetskoj stranici konferencije www.commforum.hr te u pozivu autorima.

 

Communication Management Forum

www.commforum.hr

During the two-day international scientific conference, a total of 50 scientific and professional papers from public relations, media, marketing, political science and related sciences disciplines were presented.

 

Za sva dodatna pitanja oko konferencije, slobodno se javite.

 

S poštovanjem,

 

dr. sc. Lana Ciboci

Popis obavijesti