Jezik | Language: HRV ENG
Tehnike odnosa s javnošću
Šifra: 55549
ECTS: 5.0
Nositelji: doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
Izvođači: Iva Nenadić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija jest - omogućiti studentima svladavanje praktičnih vještina i sposobnosti odnosa s javnošću, odnosno stjecanje stručnih znanja dostatnih za praktično bavljenje odnosima s javnošću. Imajući u vidu ranije stečeno teorijsko znanje na smjeru Odnosi s javnošću, svrha ovoga kolegija je ukazati studentima na važnost, vrste i karakteristike tehnika odnosa s javnošću te ih osposobiti za praktičnu uporabu tih komunikacijskih i organizacijskih vještina. Glavno težište kolegija, koji se u biti bavi odnosima s javnošću u praksi, stavljeno je na odnose s medijima. Mediji su, naime, ključna javnost odnosa s javnošću, odnosno najznačajniji komunikacijski kanal u plasiranju poruka prema svojim ciljnim javnostima. Tehnike odnosa s javnošću su mnogobrojne i svakodnevno se prilagođavaju medijskim karakteristikama, te izazovima tržišta i očekivanjima javnog mnijenja. Primjenjuju se ne samo u komuniciranju s vanjskim javnostima, već i kod internog komuniciranja unutar organizacija. Prema tome predstavljaju vrlo važno područje proučavanja unutar odnosa s javnošću a njihovo svladavanje otvara vrata studentima za praktično bavljenje tom djelatnošću. Kako je jedan od temeljnih preduvjeta za bavljenje odnosima s javnošću baš kao i u novinarstvu - pisanje, ovaj će kolegij omogućiti studentima ovladavanje tehnikama pisanja za odnose s javnošću te stjecanje znanja o praktičnoj uporabi alata za odnose s javnošću. Također će ih osposobiti za javne nastupe te uporabu govornih vještina u odnosima s javnošću.
Literatura:
  1. Tomić, Zoran; Odnosi s javnošću teorija i praksa 2008.; Synopsis, Zagreb Sarajevo, (2008), str. 471-501
  2. Verčič, Zavrl, Rijavec, Tkalac Verčič i Laco; Odnosi s medijima; Masmedia, Zagreb, 2004. (2004)
  3. Gregory, Anne; Planiranje i upravljanje kampanjama; HUOJ, Zagreb (2006)
  4. Skoko, Božo; Bajs, Denis; Objavljivanje neistina i manipuliranje činjenicama u hrvatskim medijima i mogućnosti zaštite privatnosti, časti i ugleda; Politička misao, 44, 1, 2004, (2004), str. 93-116
  5. Theaker, Alison; Priručnik za odnose s javnošću; HUOJ, Zagreb (2006)
Preporučena literatura:
  1. Cutlip, Scott, Center, Allan, Broom, Glen:; Odnosi s javnošću; MATE, Zagreb (2003)
6. semestar
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU nov. 6. semestar - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU nov. 6. semestar - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 14. 3. 2017. u 07:29
Hrvoje Jakopović

Zagreb, 13. ožujak 2017. - Za sve ljubitelje komunikacija i sporta priređujemo pravu poslasticu 15. ožujka 2017. godine u 18 sati na Fakultetu političkih znanosti. Donosimo vam predavanje čovjeka koji odnose s javnošću poznaje kao dlan svoje ruke, koji je upoznao sve aspekte struke i koji već godinama radi na najuspješnijim projektima u Hrvatskoj. Kako ostati kreativan i ispred ostalih nakon svih dosadašnjih uspješnih projekata? Što učiniti u kriznim situacijama koje mogu naštetiti projektu? Kako utjecati na ciljane javnosti i kako na najbolji način poslati poruku publici? Na sva ova pitanja odgovorit će najbolji PR-ovac u Hrvatskoj - Ranko Vučinić.

 

Teško je nabrojati sva postignuća koja je Ranko ostvario i sve projekte na kojima je radio. Između ostalih, radio je u međunarodnim humanitarnim i civilnim organizacijama (War Resistant, Norwegian People’s Aid, KFOR, UNICEF), umjetničkom kolektivu Labin Art Express i Kulturnom centru Lamparna, Multimedijalnom institutu [m.a.m.a.] fondacije Otvoreno društvo Hrvatska te svjetskoj marketinškoj i PR agenciji GREY WORLDWIDE radeći za najveće globalne i domaće brendove. No zasigurno je njegov najpoznatiji rad s klubom hokeja na ledu Medveščak koji je pod njegovim komunikacijskim vodstvom četiri godine zaredom proglašen najboljim SPORT(O)skim brendom u Hrvatskoj i jednim od TOP 3 SPORTO brenda u regiji.

 

eSTUDENT je neprofitna studentska udruga nastala 2004. godine inicijativom proaktivnih studenata i asistenata sa željom da Udruga i njeni članovi budu inicijatori promjena, steknu praktično iskustvo i razviju mrežu znanja. Udrugu danas čine studenti mnogih sastavnica Sveučilišta u Zagrebu, broji preko 300 članova, a svake godine iznova organizira preko dvadesetak projekata na kojima sudjeluje tisuće studenata iz Hrvatske i regije.

 

Za više informacija o predavanju pratite naš web i Facebook događaj.

Popis obavijesti