Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Tehnike odnosa s javnošću

Tehnike odnosa s javnošću


OSNOVNI PODACI

Šifra:

55549

ECTS:

5.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko
izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović

Izvođači:

izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija jest - omogućiti studentima svladavanje praktičnih vještina i sposobnosti odnosa s javnošću, odnosno stjecanje stručnih znanja dostatnih za praktično bavljenje odnosima s javnošću. Imajući u vidu ranije stečeno teorijsko znanje na smjeru Odnosi s javnošću, svrha ovoga kolegija je ukazati studentima na važnost, vrste i karakteristike tehnika odnosa s javnošću te ih osposobiti za praktičnu uporabu tih komunikacijskih i organizacijskih vještina. Glavno težište kolegija, koji se u biti bavi odnosima s javnošću u praksi, stavljeno je na odnose s medijima. Mediji su, naime, ključna javnost odnosa s javnošću, odnosno najznačajniji komunikacijski kanal u plasiranju poruka prema svojim ciljnim javnostima. Tehnike odnosa s javnošću su mnogobrojne i svakodnevno se prilagođavaju medijskim karakteristikama, te izazovima tržišta i očekivanjima javnog mnijenja. Primjenjuju se ne samo u komuniciranju s vanjskim javnostima, već i kod internog komuniciranja unutar organizacija. Prema tome predstavljaju vrlo važno područje proučavanja unutar odnosa s javnošću a njihovo svladavanje otvara vrata studentima za praktično bavljenje tom djelatnošću. Kako je jedan od temeljnih preduvjeta za bavljenje odnosima s javnošću baš kao i u novinarstvu - pisanje, ovaj će kolegij omogućiti studentima ovladavanje tehnikama pisanja za odnose s javnošću te stjecanje znanja o praktičnoj uporabi alata za odnose s javnošću. Također će ih osposobiti za javne nastupe te uporabu govornih vještina u odnosima s javnošću.

LITERATURA:

  1. Tomić, Zoran; Odnosi s javnošću teorija i praksa 2008.; Synopsis, Zagreb Sarajevo, (2008), str. 471-501
  2. Verčič, Zavrl, Rijavec, Tkalac Verčič i Laco; Odnosi s medijima; Masmedia, Zagreb, 2004. (2004)
  3. Gregory, Anne; Planiranje i upravljanje kampanjama; HUOJ, Zagreb (2006)
  4. Skoko, Božo; Bajs, Denis; Objavljivanje neistina i manipuliranje činjenicama u hrvatskim medijima i mogućnosti zaštite privatnosti, časti i ugleda; Politička misao, 44, 1, 2004, (2004), str. 93-116
  5. Theaker, Alison; Priručnik za odnose s javnošću; HUOJ, Zagreb (2006)


NASTAVA

2. SEMESTAR

Izborni OJ 2 - Izvanredni studij - Sveučilišni specijalistički studij Odnosi s javnošću


6. SEMESTAR

Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU nov. 6. semestar - Redovni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Novinarstvo
Usmjerenje ODNOSI S JAVNOŠĆU nov. 6. semestar - Izvanredni studij - Sveučilišni prijediplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online

izv. prof. dr. sc. Hrvoje Jakopović:

Uživo, uz prethodni dogovor putem maila


14.03.2017

Od umjetnosti do sporta s Rankom Vučinićem

Zagreb, 13. ožujak 2017. - Za sve ljubitelje komunikacija i sporta priređujemo pravu poslasticu 15. ožujka 2017. godine u 18 sati na Fakultetu političkih znanosti. Donosimo vam predavanje čovjeka koji odnose s javnošću poznaje kao dlan svoje ruke, koji je upoznao sve aspekte struke i koji već godinama radi na najuspješnijim projektima u Hrvatskoj. Kako ostati kreativan i ispred ostalih nakon svih dosadašnjih uspješnih projekata? Što učiniti u kriznim situacijama koje mogu naštetiti projektu? Kako utjecati na ciljane javnosti i kako na najbolji način poslati poruku publici? Na sva ova pitanja odgovorit će najbolji PR-ovac u Hrvatskoj - Ranko Vučinić.

 

Teško je nabrojati sva postignuća koja je Ranko ostvario i sve projekte na kojima je radio. Između ostalih, radio je u međunarodnim humanitarnim i civilnim organizacijama (War Resistant, Norwegian People’s Aid, KFOR, UNICEF), umjetničkom kolektivu Labin Art Express i Kulturnom centru Lamparna, Multimedijalnom institutu [m.a.m.a.] fondacije Otvoreno društvo Hrvatska te svjetskoj marketinškoj i PR agenciji GREY WORLDWIDE radeći za najveće globalne i domaće brendove. No zasigurno je njegov najpoznatiji rad s klubom hokeja na ledu Medveščak koji je pod njegovim komunikacijskim vodstvom četiri godine zaredom proglašen najboljim SPORT(O)skim brendom u Hrvatskoj i jednim od TOP 3 SPORTO brenda u regiji.

 

eSTUDENT je neprofitna studentska udruga nastala 2004. godine inicijativom proaktivnih studenata i asistenata sa željom da Udruga i njeni članovi budu inicijatori promjena, steknu praktično iskustvo i razviju mrežu znanja. Udrugu danas čine studenti mnogih sastavnica Sveučilišta u Zagrebu, broji preko 300 članova, a svake godine iznova organizira preko dvadesetak projekata na kojima sudjeluje tisuće studenata iz Hrvatske i regije.

 

Za više informacija o predavanju pratite naš web i Facebook događaj.

Popis obavijesti