Jezik | Language: HRV ENG
Psihologija edukacije
Šifra: 55533
ECTS: 5.0
Nositelji: dr. sc. Aleksandra Huić
Izvođači: Aleksandra Huić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Studenti će upoznati glavne pojmove, teorijske modele i metode istraživanja u području učenja i poučavanja. Znanja iz ljudskog razvoja, procesa učenja i optimalnog planiranja poučavanja studentima će služiti za lakše donošenje odluka i vrednovanje svog rada u školskom kontekstu.
Literatura:
  1. Vizek Vidović, V., Rijavec, M., Vlahović-Štetić, V., Miljković, D; Psihologija obrazovanja; Zagreb: IEP (2014)
Preporučena literatura:
  1. Zarevski, P.; Psihologija pamćenja i učenja.; Naklada Slap (1996)
  2. Berk, L.; Psihologija cjeloživotnog razvoja; _Naklada Slap, str. 2007
7. semestar Ne predaje se
Izborni pol 4-1 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Izborni pol 4-1 - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija

8. semestar
Izborni pol 4-2 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Izborni pol 4-2 - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Termini konzultacija:
Objavljeno: 11. 3. 2019. u 11:05
Aleksandra Huić

Drage studentice i studenti, 

evo popisa osoba i tema za Esej. Ovo je prvih deset osoba koje su se javile. Neki nisu dobili temu koju su htjeli, pa ukoliko niste zadovoljni dobivenom temom i zelite odustati, molim Vas da to sto prije javite kako bi mogla primiti nekog drugog od zainteresiranih. 

 

ESEJ 2.5 ECTS – AKADEMSKA GODINA 2018 2019

 

  1. Ivana Osmokrović - Cyberbullying
  2. Romana Franjković – problemsko učenje
  3. Lana Kunej - Učiteljska uvjerenja
  4. Josipa Sušić - Očekivanja, vrijednosti i psihologija obrazovanja
  5. Maja Jeftić - Suradničko učenje
  6. Ana Djak  - samo-regulirano učenje
  7. Ana Zgrebec - e-učenje/online učenje
  8. Emanuela Marin - Dubinski i površinski pristup učenju
  9. Ivana Cesar - Teorija samodeterminacije i psihologija obrazovanja
  10. Tena Vranek -  Teorija kognitivnog kapaciteta i strategije poučavanja

 

Rok za esej je tri tjedna prije zavrsetka akademske godine. 

OBAVEZNE su konzultacije s nastavnicom oko literature. Sve mozemo rijesiti mailom. Javite se za literaturu prije nego krenete raditi na svom eseju. 

 

Lijep pozdrav, 

Aleksandra Huic

 

Popis obavijesti