Jezik | Language: HRV ENG
Psihologija edukacije
Šifra: 55533
ECTS: 5.0
Nositelji: dr. sc. Aleksandra Huić
Izvođači: Aleksandra Huić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Studenti će upoznati glavne pojmove, teorijske modele i metode istraživanja u području učenja i poučavanja. Znanja iz ljudskog razvoja, procesa učenja i optimalnog planiranja poučavanja studentima će služiti za lakše donošenje odluka i vrednovanje svog rada u školskom kontekstu.
Literatura:
  1. Vizek Vidović, V., Rijavec, M., Vlahović-Štetić, V., Miljković, D; Psihologija obrazovanja; Zagreb: IEP (2014)
Preporučena literatura:
  1. Zarevski, P.; Psihologija pamćenja i učenja.; Naklada Slap (1996)
  2. Berk, L.; Psihologija cjeloživotnog razvoja; _Naklada Slap, str. 2007
7. semestar Ne predaje se
Izborni pol 4-1 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Izborni pol 4-1 - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija

8. semestar
Izborni pol 4-2 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Izborni pol 4-2 - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Politologija
Termini konzultacija:
Objavljeno: 11. 3. 2019. u 10:52
Aleksandra Huić

Drage studentice i studenti, 

evo konacnog rasporeda za seminarske diskusije. Hvala svima koji ste se javili na vrijeme. Oni koji se nisu javili pridruzeni su nekoj od grupa. 

 

 

SEMINARI DISKUSIJE – 2019.

TIM 1 Josipa Sušić i Emanuela Marin:

07.03.  Hattie, J. & Yates, G. C. R. (2014). Chapter 13: How knowledge is acquired

 

TIM 2 Rebeka Kardoš, Antonija Čepo i Katarina Jelušić

28.03. Hattie, J. & Yates, G. C. R. (2014). Chapter 4: Your personality as a teacher. Can your students trust you?

 

TIM 3 Lana Kunej i Tena Klarić

28.03. Hattie, J. & Yates, G. C. R. (2014). Chapter 8: The role of feedback

 

TIM 4 Kristijan Kolić i Franka Kos

04.04. Hattie, J. & Yates, G. C. R. (2014). Chapters 21 & 22: Your students as digital natives. Or are they? & Is the Internet turning us into shallow thinkers?

 

TIM 5 Ana Zgrebec i Lara Šević

04. 04. Blasco-Arcas, L., Buil, I., Hernández-Ortega, B., & Sese, F. J. (2013). Using clickers in class. The role of interactivity, active collaborative learning and engagement in learning performance

 

TIM 6 Ivana Cesar, Dario Gašparić i Ana Djak

TIM 7 Ivana Osmokrović i Tena Vranek

18.04. McAvoy, P., & Hess, D. (2013). Classroom deliberation in an era of political polarization

(dogovoriti sa mnom na koji način ćete između svoja dva tima podijeliti rad)

 

TIM 8 Maja Jeftić, Tea Kovač i Nensi Marinović

09.05. Zimmerman (2002) Becoming a Self-Regulated Learner: An Overview

 

TIM 9 Elena Serdar-Petkovski i Augustina Kolak

09. 05. Sungur, S., & Tekkaya, C. (2006). Effects of problem-based learning and traditional instruction on self-regulated learning.

 

TIM 10 I TIM 11 Romana Franjković, Karlo Huzjak, iris Huzjak i Tonka Nakić

16.05. Reeve (2009). Why teachers adopt a controlling motivating style toward students and how they can become more autonomy supportive

(molim Vas da se između sebe podijelite u dva tima po dva člana, i onda mi se javite kako bismo se dogovorili kako ćete između svoja dva tima podijeliti ovaj duži članak)

 

TIM 12 Karla Kravaršćan i Roko Koštan

23.05. Park, S., Na, E. Y., & Kim, E. M. (2014). The relationship between online activities, netiquette and cyberbullying.

 

TIM 13 Hrvoje Jenčić i Matija Kralj

23.05. Perren, S., et al.. (2012). Tackling Cyberbullying: Review of Empirical Evidence Regarding Successful Responses by Students, Parents, and Schools.

 

 

 

Popis obavijesti