Jezik | Language: HRV ENG
Metode istraživanja medijskih publika
Šifra: 132858
ECTS: 7.0
Nositelji: doc. dr. sc. Antonija Čuvalo
doc. dr. sc. Dina Vozab
Izvođači: Antonija Čuvalo - Seminar
Dina Vozab - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj je kolegija upoznati studente/studentice s kvalitativnim i kvantitativnim metodama istraživanja koje se najčešće koriste u istraživanju medijskih publika i pripremiti studente za praktičnu primjenu odabrane metode na konkretnom primjeru. Nastava se izvodi u obliku predavanja i seminara u okviru kojih će studenti dodatno raditi na primjeni teorijskih i epistemoloških pretpostavki na konkretnom istraživačkom problemu.
Seminarska nastava prati predavanja i priprema studente za praktičnu primjenu određene metode. Uz vodstvo nastavnika na kolegiju, studenti/studentice će samostalno provesti istraživanje i napisati istraživački izvještaj. Studenti će dobiti uvid u epistemološke i ontološke temelj istraživanja i etičke aspekte u društvenim znanostima i istraživački dizajn. Upoznat će se s fazama istraživačkog procesa, što uključuje izradu nacrta istraživanja, pregled literature, razvoj teorijskog i konceptualnog okvira, operacionalizaciju pojmova, formuliranje istraživačkih pitanja, odabir primjerene metode istraživanja, uzorkovanje, prikupljanje podataka, analizu podataka i interpretaciju, te povezivanje rezultata istraživanja s teorijom.
Literatura:
  1. Bryman, Alan; Social Research Methods; Oxford University Press (1), str. 2004
  2. Schroder, Kim, Kirsten Drotner, Stephen Kline + Catherine Murray; Researching Audiences; Hodder: Arnold (1), str. 2003
Preporučena literatura:
  1. Jensen, B. K. i Jankowski, W. N.; A Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research; Routledge (1), str. 1991
2. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 8. 9. 2019. u 15:37
Antonija Čuvalo

Upis ocjena će biti u četvrtak 12.9. u 11:00 u Fabkovićevoj.

 

Antonija Čuvalo

Popis obavijesti