Jezik | Language: HRV ENG
Metode istraživanja medijskih publika
Šifra: 132858
ECTS: 7.0
Nositelji: doc. dr. sc. Antonija Čuvalo
doc. dr. sc. Dina Vozab
Izvođači: Antonija Čuvalo - Seminar
Dina Vozab - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj je kolegija upoznati studente/studentice s kvalitativnim i kvantitativnim metodama istraživanja koje se najčešće koriste u istraživanju medijskih publika i pripremiti studente za praktičnu primjenu odabrane metode na konkretnom primjeru. Nastava se izvodi u obliku predavanja i seminara u okviru kojih će studenti dodatno raditi na primjeni teorijskih i epistemoloških pretpostavki na konkretnom istraživačkom problemu.
Seminarska nastava prati predavanja i priprema studente za praktičnu primjenu određene metode. Uz vodstvo nastavnika na kolegiju, studenti/studentice će samostalno provesti istraživanje i napisati istraživački izvještaj. Studenti će dobiti uvid u epistemološke i ontološke temelj istraživanja i etičke aspekte u društvenim znanostima i istraživački dizajn. Upoznat će se s fazama istraživačkog procesa, što uključuje izradu nacrta istraživanja, pregled literature, razvoj teorijskog i konceptualnog okvira, operacionalizaciju pojmova, formuliranje istraživačkih pitanja, odabir primjerene metode istraživanja, uzorkovanje, prikupljanje podataka, analizu podataka i interpretaciju, te povezivanje rezultata istraživanja s teorijom.
Literatura:
  1. Bryman, Alan; Social Research Methods; Oxford University Press (1), str. 2004
  2. Schroder, Kim, Kirsten Drotner, Stephen Kline + Catherine Murray; Researching Audiences; Hodder: Arnold (1), str. 2003
Preporučena literatura:
  1. Jensen, B. K. i Jankowski, W. N.; A Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research; Routledge (1), str. 1991
2. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 6. 6. 2019. u 19:26
Antonija Čuvalo

Zbog niza upita oko kolokvija podsjećam da je pisanje kolokvija službeno jednako izlasku na prvi rok,a  studentima je omogućeno da to učine prije početka rokova. 

 

Studenti koji su pisali kolokvij PRIJAVLJUJU ISPIT NA PRVOM ROKU i na prvom roku im se upisuju zbrojeni bodovi koje su stekli na kolokviju i bodovi iz izvještaja.

 

Studenti koji nisu pisali kolokvij, a žele polagati ispit na prvom roku također prijavljuju ispit na prvom roku i pišu ga u terminu koji je objavljen na fakultetskim stranicama.

 

Rezultati kolokvija se objavljuju zajedno s rezulatima iispita na prvom službenom roku tjedan dana prije drugog roka.

 

Antonija Čuvalo

Popis obavijesti