Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Menadžment medija

Menadžment medija


OSNOVNI PODACI

Šifra:

142915

ECTS:

7.0

Nositelji:

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Upoznavanje s različitim poslovnim modelima u medijskoj industriji koji danas postoje na globalnim i lokalnom tržištu iz mikro, mezo i makro perspektive. Makro perspektiva će studentima pružiti znanja o medijskim organizacijama kao dijelu ekonomskog sustava u uvjetima globalizacije, kao i o akterima i institucijama koje sudjeluju u njegovom oblikovanju. Mezzo perspektiva studente će upoznati s različitim oblicima vlasništva, zakonskom regulativom, organizacijsim strukturama i strategijama tržišnog pozicioniranja. Na mikro razini upoznat će se s procesima proizvodnje i distribucije sadržaja u medijskim kućama, marketinga i istraživanja publika, ekonomijom medija i teorijama menadžementa. Kolegij će studente upoznati s najnovijim spoznajama i istraživanjima o tome kako tehnološke promjene uključujući digitalizaciju, konvergenciju i potreba za krosmedijskoom/transmedijskom produkcijom i distribucijom medijskog sadržaja utječu na sve tri spomenute razine (mikro, mezzo i makro) medijske industriji uzevši u obzir ulogu koju mediji imaju u demokratskim sustavima (javni interes, građanska participacija, kulturna participacija, potrošnja) i sve veću ulogu publika (interaktivnost, prosumers, user generated content itd.) Studenti će upoznati modele i metode uspješnog upravljanja medijskim tvrtkama po segmentima poslovanja (javni servis, komercijalni mediji, neprofitni mediji), pri ćemu će primarni alat učenja biti studije slučaja (case studies). Sadržaj kolegija usmjeren je na najnovije trendove u industriji kako bi se studente upoznalo s novim tržišnim uvjetima nastalim digitalizacijom i konvergencijom. Predavanja će studente upoznati i sa Strategijom jedinstvenog digitalnog tržišta za Europu, te dostupnim modelima sufinanciranja u obliku programa Europske Unije ("Kreativna Europa"), hrvatskih državnih potpora poput Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija Agencije za elektroničke medije i drugim modelima financiranja.

LITERATURA:


NASTAVA


Obavijesti

11.10.2020
VAŽNO STUDENTICE POZITIVNE NA COVID -19
Poštovane kolegice i kolege, Dvije studentice koje su bile s vama na nastavi 5.10.2020. pozitivne su na korona virus. S obzirom na to da su bile infektivne, ali su nosile masku, kao i svi vi, te da su održavale potrebnu fizičku distancu, sukladno preporuci epidemiologa, nije potrebna mjera samoizolacije za vas. Ipak preporučamo pojačan oprez, što bi značilo da smanjite izlaske i druženja sljedećih 14 dana, ostanete u kontaktu samo s ukućanima, izbjegavate javna okupljanja i druženja, kao i javni prijevoz. Također molimo vas da obratite pažnju na simptome i ukoliko se isti pojave, svakako ostanite kod kuće i javite se epidemiologu. U slučaju bilo kakvih nedoumica, molimo javite se prodekanici za nastavu na e-mail:  dana.lusa@fpzg.hr .
14.11.2021
Predavanje 19.11.2021.
Poštovane kolege, nakon razmišljanja i konzultacija sa prof. Perišin odlučeno je da slijedeći petak neće biti online nastave. Prvi kolokvij bit će pomaknut za tjedan dana, dok će se drugi kolokvij održati u terminu prvog ispita na način da oni koji su položili prvi kolokvij polažu gradivo samo iz drugog, a ostali cijelo gradivo. Na taj način dobivamo taj dodatni termin za predavanje i seminarska izlaganja. Sva predviđana seminarska izlaganja jednostavno se pomjeraju za tjedan dana. Ukoliko nekome ne odgovara novi datum, možemo na slijedećem predavanju pronaći alternativno rješenje, odnosno datum za izlaganje. Molim da grupe koje imaju predviđeno izlaganje 19.11. potvrde da će izlagati 26.11. Lijep pozdrav i vidimo se u petak 26.11.2021. Marin Galić
11.10.2020
Predavanje 12.10.2020
Poštovane kolege, tko nije u mogućnosti zbog zdrastvenih razloga doći na predavanje 12.10.2020, isto može pratiti putem MS Teamsa. Ukoliko imate tehničkih problema, molim vas da mi se javite ujutro kako bi iste otkklonili.    Lijep pozdrav,   Marin Galić
03.11.2019
Literatura za prvi kolokvij 20.11.2019
Pitanja za prvi kolokvij koji će se održati 20.11.2019 bit će sastavljena iz predavanja koje stavljam na intranet, te iz knjige "Menadžment medija masovnih komunikacija", a za prvi kolokvij pitanja će biti iz slijedećih cjelina: str. 15-41 str. 114-125 str. 171-253 Pitanja za prvi kolokvij će biti i iz knjige "Uredništvo" doc.dr.sc. Gordane Tkalec i doc.dr.sc. Željka Krušelja i to slijedeća cjelina:       str.7-43.  
29.03.2016
Literatura
Poštovani,    dodatno dostavljam obveznu literaturu za Menadžment medija, Menadžment medija masovnih komunikacija, Nikodijević.    lijep pozdrav, Damir Hajduk
23.03.2016
NY Times Innovation Report u .pdf
Poštovani, kao dio literature, prilažem ovaj dokument na vašu pozornost, lp   Damir