Jezik | Language: HRV ENG
Društveni mediji
Šifra: 92617
ECTS: 5.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Domagoj Bebić
Izvođači: Domagoj Bebić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Kolegij ima za cilj naučiti polaznike kako pomoću društvenih medija naći izvore, trendove i nove ideje za priče, kako se na nov način povezati sa čitateljima i gledateljima, kako stvoriti i poboljšati osobni brand, kakvu primjenu društveni mediji imaju u poslovanju, razvoju i upravi te kako postati napredni korisnik društvenih medija. Nakon svakog predavanja studenti dobivaju praktični zadatak na kojem moraju primijeniti naučeno na predavanju.
Literatura:
  1. Blanchard, O. (2012) Social Media ROI: Managing and Measuring Social Media Efforts. Que Biz-Tech: Indianapolis
  2. Safko, L. (2012) The Social Media Bible: Tactics, tools & strategies for business success. John Wiley & Sons: New Yersey
Preporučena literatura:
  1. Hall, J. A. (2016) When is social media use social interaction? Defining mediated social interaction, New Media & Society, 1-18
6. semestar
Usmjerenje NOVI MEDIJI nov. 6. semestar - Redovni studij - Preddiplomski studij Novinarstvo
Usmjerenje NOVI MEDIJI nov. 6. semestar - Izvanredni studij - Preddiplomski studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 16. 4. 2019. u 15:32
Domagoj Bebić

Poštovani kolege,

nažalost, zbog kronične upale uha neću biti u mogućnosti održati predavanje ovaj tjedan. No, kako ne bismo izgubili još jedan susret, ja vam se javljam sa zadatkom koji ćete mi onda prezentirati na predavanju 26.4.

Vaš zadatak je podijeliti se prema vašim projektima i u timu  pronaći 3 inicijative slične vama i analizirati što vaša konkurencija radi, odnosno, konkretnije:

•Tko vam je konkurencija?

•Na kojim su društvenim mrežama prisutni?

•Što rade u digitalnom okruženju: kakav sadržaj objavljuju, koliko često, potiču engagement?

•Kakvi su u odnosu prema vama: što vi morate napraviti, a u čemu ste bolji od njih?

Vidimo se onda 26.4. i za sva pitanja i dodatne smjernice, sloodno se javite!

Veliki pozdrav,

izv.prof. Domagoj Bebić

Popis obavijesti