Search Icon
Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Korporativno komuniciranje

Korporativno komuniciranje


OSNOVNI PODACI

Šifra:

111595

ECTS:

7.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Božo Skoko

Izvođači:

dr. sc. Dejan Gluvačević - Seminar
prof. dr. sc. Božo Skoko - Seminar

dr. sc. Dejan Gluvačević - Predavanja

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.

LITERATURA:

  1. Holtz, Shel; Korporativni razgovori: vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije; HUOJ, Zagreb. (2008)
  2. Ridderstrale, Jonas i Nordstrom, Kjell; Funky Business zauvijek; Differo, Zagreb. (2009)
  3. Rouse, Sandra i Michael; Poslovne komunikacije; Masmedia, Zagreb. (2005)


NASTAVA

1. SEMESTAR

Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar - Redovni studij - Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Božo Skoko:

Prema dogovoru putem maila, uživo ili online


Obavijesti

28.09.2020
Prijava demonstratori - Korporativno komuniciranje
Poštovane kolegice i kolege,   uoči početka nove akademske godine zamolio bih vas da se javi zainteresirani demonstratorica ili demonstrator koji bi trebali pomoći u provedbi kombiniranog modela klasične „fizičke“ nastave i nastave „na daljinu“ na kolegiju Korporativno komuniciranje. Riječ je prije svega o tehničkoj podršci, a edukacija za demonstratore će se održati u četvrtak, 1. listopada. Iz tog razloga, molim prijavu čim prije na email:  hrvoje.jakopovic@fpzg.hr   Lijep pozdrav do skorog susreta,   doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
11.07.2020
Rezultati iz Korporativnog komuniciranja (9.7.)
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja održanog 9. srpnja:   Izvrstan (5): Brajdić, Ana Klanjčić, Klaudija Mlinarić, Paulina Volenik, Hana   Vrlo dobar (4): Cindrić, Lana Klimeš, Roberto Planinić, Mia Roksandić, Ana Vujnović, Marijana   Dobar (3): Gojsilović, Tanja Horvat, Tamara Živković, Nikolina   Upis ocjena održat će se u utorak 14. 7. u 12.00 h (kabinet 14), a indekse za upis možete i ostaviti na porti FPZG-a.   prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović dr.sc. Dejan Gluvačević
09.07.2020
Ispit iz Korporativnog komuniciranja
Poštovane kolegice i kolege,   u nastavku je poveznica za ispit iz Korporativnog komuniciranja: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf0DJlRE-tPQgM5ghkZWog9OFFk2dCIG7A2nU-TSVoElGd3Qg/viewform?usp=sf_link   Ispit se piše do 11:45 h.   Sretno!   prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje jakopović dr.sc. Dejan Gluvačević
01.07.2020
Mješoviti rok
Poštovane kolegice i kolege,   s obzirom na nepovoljnu epidemiološku situaciju, ispitni rok u srpnju će se održati na daljinu. Na intranetu kolegija (mrežna stranica FPZG-a) dobit ćete poveznicu (link) za ispit u terminu njegova održavanja - kako je objavljeno na mrežnoj stranici FPZG-a. Pitanja su poluesejističkog tipa i vrijeme pisanja je ograničeno na 45 minuta.   Srdačno, prof. dr. sc. Božo Skoko doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović dr. sc. Dejan Gluvačević
14.02.2020
Rezultati Korporativno komuniciranje (13.2.2020.)
Rezultati ispita – Korporativno komuniciranje – 13.2.2020.   Izvrstan (5): Imbrišak, Bruno Ševarić, Lea Škreblin, Željka   Vrlo dobar (4): Grbeš, Domagoj Petek, Arijana   Dobar (3): Atlija, Ena Buljan, Ivana Koren, Tin Kozić, Alen Krstić, Ema Krznarić, Ivan   Dovoljan (2): Buljan, Magdalena Mrgudić, Lucija   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u utorak, 18. veljače, u 9:30 h.   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović dr.sc. Dejan Gluvačević
05.02.2020
Rezultati iz kolegija Korporativno komuniciranje (30.1.2020.)
Rezultati iz kolegija Korporativno komuniciranje (30.1.2020.)   PISMENI ISPIT dobar (3): Pauković, Donatella Perhat, Karla dovoljan (2): Marić, Tomislav   II. KOLOKVIJ odličan (5): Lizatović, Filip Antonio Vogrinc, Lucija vrlo dobar (4): Romek, Nika Trošić, Larisa dobar (3): Daničić, Marijana Dukši, Anamarija Džakmić, Vehmir Hozmec, Vanja Paliska, Mauro Pazdrijan, Ela Periša, Hrvoje dovoljan (2): Kopčić, Ivana Ožbolt, Filip Perošević, Lara Pervan, Magdalena Prce, Antonio   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u srijedu, 12.2., u 10 sati.   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko  doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović dr.sc. Dejan Gluvačević
13.01.2020
Studijski posjet Atlantic Grupi
Poštovane kolegice i kolege,   obavještavamo vas i podsjećamo da ćemo u četvrtak, 16.1., posjetiti Atlantic Grupu.   Okupljanje je ispred glavnog ulaza u 13:55 h (Miramarska 23).   Srdačno,   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović dr.sc. Dejan Gluvačević
18.11.2019
Rezultati kolokvija - Korporativno komuniciranje
REZULTATI KOLOKVIJA – KORPORATIVNO KOMUNICIRANJE – 14.10.2019.   Izvrstan (5): Batarelo, Lucija Čonč, Tatjana Dogan, Tea Dominiković, Andrea Hasnek, Matej Hozmec, Vanja Ivančić, Ivana Koren, Tin Majić, Marisabel Mateševac, Kristina Nović, Emilija Paliska, Mauro Tomšić, Ana Gavrić, Felicia Ožbolt, Filip Prpić, Iva Škreblin, Željka Topić, Patricija Vogrinc, Lucija Žužul, Nikolina     Vrlo dobar (4): Dumenčić, Ena Džakmić, Vehmir Lovrek, Lara Slivar, Dora Valjin, Silvija Žunec, Viktorija Matković, Emma Pazdrijan, Ela Romek, Nika Komljenović, Kristina Krivačić, Tanja Nizić, Dora Galić, Gabriela Jakovina, Helena Medica, Lea Pervan, Magdalena Krnjić, Kristina Tuzla, Tena Duvnjak, Katarina Perdijić, Anamarija Periša, Hrvoje Petković, Danijela Petranović, Maša Perošević, Lara Salopek, Josipa Mlinarić, Paulina Ljubičić, Leona Miloš, Petra Borovac, Kristina Trošić, Larisa Kopčić, Ivana Lizatović, Filip Antonio Dukši, Anamarija Krnjić, Robert Kozić, Alen     Dobar (3): Bahun, Filip Bais, Laura Buljan, Magdalena Daničić, Marijana Filipović, Anamarija Habunek, Anamarija Klanjčić, Klaudija Matačić, Luka Prce, Antonio Relić, Lucija Šola Vujučić, Tena Zečić, Nikolina Župančić, Jana     Dovoljan (2): Čakalić, Tea Gojsilović, Tanja Jurina, Matea Krstić, Ema Vucić, Adrijan   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović dr.sc. Dejan Gluvačević
23.10.2019
Odgoda nastave - Korporativno komuniciranje (24.10.)
Poštovane kolegice i kolege,   zbog štrajka iz solidarnosti prema nenastavnom i nastavnom osoblju na fakultetima, u četvrtak 24.10., nastava na kolegiju Korporativno komuniciranje neće se održavati.   Srdačno,   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović dr.sc. Dejan Gluvačević
09.10.2019
Seminarske grupe - Korporativno komuniciranje
Poštovane kolegice i kolege,   na kolegiju Korporativno komuniciranje seminarska nastava je raspoređena na sljedeći način: od 17:15 h do 18:45 h - do prezimena Mateševac (1. seminarska grupa) od 19:00 h do 20:30 h - od prezimena Matjačić (2. seminarska grupa)   Srdačno, izv. prof. dr. sc. Božo Skoko doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović dr. sc. Dejan Gluvačević
05.07.2019
Rezultati i upis iz Korporativnog komuniciranja (27.6.)
Rezultati ispita iz kolegija Korporativno komuniciranje (27.6.):   Trbojević Filip 5 Dugalija Lucija 3 Bući Doroteja 2   Upis ocjena održat će se danas, 5.7., u 18 sati (3. kat, kabinet 14).   doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović    
13.06.2019
Rezultati iz Korporativnog komuniciranja (13.6.)
Rezultati ispita iz kolegija Korporativno komuniciranje (13.6.2019.):   Nikolić Nera 4 Obradović Dijana 3 Šipušić Antonija 3 Uzbašić Tea 3 Soldo Martina 3 Domislović Estera 3 Kolec Tihana 3 Pentavec Kristina 2 Škarika Štefica 2 Bući Doroteja 2 Brezinščak Blanka 2   doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
10.06.2019
Termin upisa ocjena - 13.6.
Poštovane kolegice i kolege,   zbog Fakultetskog vijeća upis ocjena iz Korporativnog komuniciranja će se održati u četvrtak, 13.6., u 9:00 h.   Srdačno,   doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
07.06.2019
Rezultati kolokvija - Korporativno komuniciranje
Rezultati iz kolegija Korporativno komuniciranje, 2. kolokvij (5.6.2019.)   Ćurić Anja 5 Nakić Martina 5 Kanajet Karlo 5 Plantak Tereza 5 Vidić Vlatka 5 Flegar Ivana 5 Mrkoci Petra 5 Vukomanović Mateja 5 Grgurić Ivan 4 Radišić Lana 4 Imerović Monika 4 Uroić Filip 4 Ravbar Barbara 4 Latinović Paula 4 Šimunović Petra 4 Duljaj Ema 4 Švagelj Ines 4 Ćevid Dina 3 Prnjak Mihaela 3 Kovačević Ivana 3 Miloš Anamaria 3 Baković Antonia 3 Dolinar Daniela 3 Šoljić Hrvoje 3 Ivaniš Ines 3 Čorlukić Arian 3 Šunjić Ante 3 Bosiljevac Ivana 3 Miloščić Doris 3 Klarić Anna 3 Vidić Matea 3 Janković Lucija 2 Ilić Darija 2 Palić Ana Marija 2 Grgić Eva 2 Srđenović Petra 2 Grepo Ivona 2 Čiček Marija 2 Markulin Antonija 2   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u četvrtak, 13.6., u 10:00 h (kabinet 14, 3. kat).   doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
15.05.2019
Korporativno komuniciranje - 20.5.
Poštovane kolegice i kolege,   nastava iz kolegija Korporativno komuniciranje će se idući tjedan zbog spriječenosti nastavnika prof. Igora Vidačka iznimno održati u ponedjeljak, 20. svibnja, s početkom u 10:15 h.   Nastava će se od 10:15 h do 11:45 h i od 12:00 h do 13:30 h u ponedjeljak održavati u Fabkovićevoj 1 (dvorana F4, 4. kat).   Srdačno,   doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović izv. prof. dr. sc. Igor Vidačak
17.04.2019
Rezultati 1. kolokvija - Korporativno komuniciranje
Dragi svi, niže su rezultati iz prvog kolokvija. Za pitanja smo Vam na raspolaganju putem emaila (iva.nenadic@fpzg.hr).   Antonia Baković 5 Anja Ćurić 5 Daniela Dolinar 5 Ivana Flegar  5 Ines Ivaniš  5 Karlo Kanajet  5 Ivana Kovačević 5 Paula Latinović  5 Doris Miloščić 5 Petra Mrkoci 5 Tereza Plantak 5 Mihaela Prnjak 5 Barbara Ravbar 5 Ante Šunjić  5 Ines Švagelj  5 Matea Vidić   5 Vlatka Vidić   5 Mateja Vukomanović  5 Ivana Bosiljevac  4 Arian Čorlukić  4 Dina Ćevid  4 Eva Grgić   4 Ivan Grgurić  4 Monika Imerović  4 Lucija Janković  4 Martina Nakić   4 Lana Radišić  4 Sarah Schild  4 Petra Srđenović  4 Doroteja Bući 3 Marija  Čiček   3 Ema Duljaj  3 Ivona Grepo  3 Darija Ilić 3 Ivona Magdić  3 Antonija Markulin  3 Petra Šimunović 3 Filip Uroić   3 Iva Cota    2 Anna Klarić  2 Anamaria Miloš   2 Ana Marija Palić    2 Hrvoje Šoljić 2   doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović Iva Nenadić, mag. nov.
03.04.2019
Studijski posjet Atlantic (10.4.)
Poštovane kolegice i kolege,   umjesto redovne nastave, u srijedu, 10. travnja ćemo posjetiti Atlantic grupu u sklopu kolegija Korporativno komuniciranje.   Okupljanje je u srijedu (10.4.) u 10:15 h ispred ulaza u Atlantic grupu (Miramarska 23).   Srdačno,   doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović Iva Nenadić, mag. nov.
13.03.2019
Projekti iz Korporativnog komuniciranja
Poštovane kolegice i kolege,   Rok za prijavu projekata kriznog komuniciranja je srijeda, 27.3. Prijave možete slati na e-mail: hrvoje.jakopovic@fpzg.hr   Prijava uključuje naziv projekta i članove tima.    Bitne stavke pri izradi projekta su:  1.    Analiza slučaja odabrane kompanije (što znači da ćete jasno odrediti razdoblje trajanja krize i poslužiti se sekundarnim podacima, internetskim i drugim izvorima kako biste ustanovili kako je kompanija komunicirala za vrijeme krize)   2.    Na temelju tog uvida (kroz sekundarne podatke) predstavit ćete vlastite smjernice kako bi idealno kompanija trebala komunicirati u toj specifičnoj kriznoj situaciji na tri razine: 1. menadžerskoj (s naglaskom na komunikaciju menadžmenta sa zaposlenicima za vrijeme krize),   2. marketinškoj (s naglaskom na komunikacijsku podršku prodaji proizvoda, usluga i brendova), 3. organizacijskoj (s naglaskom na odnose s medijima i internu komunikaciju).   Srdačno,   doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
13.07.2018
Rezultati - Korporativno komuniciranje (13.7.)
Rezultati ispita iz Koprorativnog komuniciranja (13.7.2018.)   Kraljević Luka 4   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
03.07.2018
Rezultati ispita i upis ocjena (2.7.)
Rezultat i ispita iz Korporativnog komuniciranja (2.7.2018.)   Šerić Filip 5 Ivković Emilija 4 Mihojević Jelena 4 Pavelić Marija 4 Družinec Martina 3 Kujek Doris 3 Dorokazi Mirela 2 Stažić Sven 2 Savić Monika 2   Upis ocjena održat će se u utorak, 3.7., u 17 i 30 h.   Srdačno,   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
07.06.2018
Izlaganje u vrijeme predavanja (7.6.) -Korporativno komuniciranje
Poštovane kolegice i kolege,   ukoliko neki timovi žele, mogu svoje izlaganje projekta održati danas u vrijeme predavanja, s početkom u 15 i 30 h.   Srdačno,   doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović  
05.06.2018
Upis ocjena
Poštovane kolegice i kolege,   upis ocjena iz Korporativnog komuniciranja održat će se u ponedjeljak 11.6. u 15 sati (3. kat, kabinet 14).   Srdačno,   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc Hrvoje Jakopović
29.05.2018
Rezultati 2. kolokvija (24.5.) - Korporativno komuniciranje
Rezultati drugog kolokvija iz kolegija Korporativno komuniciranje (24.5.2018.):   Pavić Ines 5 Janković Lucija 5 Baran Mirjana 5 Ignjatić Petra 5 Crnčević Dora 5 Marmilić Ana 5 Sedlanić Petra 5 Mujačić Matej 5 Remenar Denis 5 Dovijanić Nataša 5 Bašić Ivana 5 Arežina Ana 5 Azapović Ines 5 Harači Petra 5 Kušar Jelena 4 Brković Bruno 4 Keškić Matea 4 Deverić Lorena 4 Bosančić Mislav 4 Bene Ivona 4 Kušec Katarina 4 Lulić Niko 4 Ora Ines 4 Mezdjić Petra 4 Benčić Marina 4 Tomšić Davor 4 Švraka Senka 3 Grego Sandra 3 Kovačić Ana 3 Kuserbanj Lidija 3 Ljubić Ela 3 Trupec Tibor 3 Mršić Patricia 3 Trstenjak Karla 3 Crvenkolić Kristina 3 Karadžija Marin 3 Tomljanović Maria 3 Kapović Lara 3 Šuker Ivona 3 Rosandić Veronika 3 Gilja Patricia 3 Gashi Rabije 3 Kušić Ivana 3 Hotovec Marko 3 Miklaužić Jožica 3 Pelivan Pavao Alojzije 2 Tisanić Martin 2 Dežić Ivana 2 Filipić Ozana 2 Dunatov Kristina 2 Barešić Dolores 2 Juničić Karla 2   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović  
10.05.2018
Studijski posjet Addiko Bank (17.5.)
Poštovane kolegice i kolege,   u četvrtak, 17.5., nastava iz kolegija Korporativno komuniciranje održat će se u sklopu studijskog posjeta Addiko banci.   Okupljanje je zakazano u četvrtak (17.5.), u 15 i 30 sati, ispred ulaza u sjedište Addiko banke (Slavonska avenija 6).   Srdačno,   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
04.04.2018
Rezultati prvog kolokvija - Korporativno komuniciranje
Korporativno komuniciranje 1. kolokvij (29.3.2018.)   Švraka Senka 5 Kušić Ivana 5 Grego Sandra 5 Kovačić Ana 5 Remenar Denis 5 Crnčević Dora 5 Ignjatić Petra 5 Hotovec Marko 5 Janković Lucija 5 Mršić Patricia 5 Bosančić Mislav 4 Trstenjak Karla 4 Bene Ivona 4 Benčić Marina 4 Mujačić Matej 4 Karadžija Marin 4 Pavić Ines 4 Kapović Lara 4 Baran Mirjana 4 Ljubić Ela 4 Deverić Lorena 4 Šerić Filip 3 Dežić Ivana 3 Marmilić Ana 3 Sedlanić Petra 3 Arežina Ana 3 Dovijanić Nataša 3 Harači Petra 3 Miklaužić Jožica 3 Kušec Katarina 3 Tisanić Martin 3 Kušar Jelena 3 Dunatov Kristina 3 Brković Bruno 3 Mihojević Jelena 3 Crvenković Kristina 3 Mezdjić Petra 3 Keškić Matea 3 Juničić Karla 3 Filipić Ozana 3 Tomšić Davor 3 Tomljanović Maria 3 Bašić Ivana 3 Azapović Ines 2 Gilja Patricia 2 Pavelić Marija 2 Gashi Rabije 2 Ora Ines 2 Lulić Niko 2 Kujek Doris 2 Trupec Tibor 2 Rosandić Veronika 2 Alojzije Pelivan Pavao 2 Šuker Ivona 2 Kuserbanj Lidija 2 Barešić Dolores 2   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
11.09.2017
Rezultati Korporativno komuniciranje (11.9.)
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja (11.9.2017.):   Sabrina Đaković 4 Magdalena Rendulić 2   Upis ocjena održat će se u četvrtak, 14.9., u 9 i 30 h.   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
10.07.2017
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja (10.7.)
Korporativno komuniciranje (10.7.2017.) Jagić Janja 4 Tereza Jerković Bjelajac 3 Božić Andrea 3 Prodan Dominik 3   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u četvrtak, 13.7., u 14 sati.   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
06.07.2017
Rezultati Korporativno (3.7.)
Rezultati ispita iz kolegija Korporativno komuniciranje (3.7.2017.)   Tomašić Ana Marija 5 Grce Mia 5 Budimir Mateja 5 Grbavec Jasmina 5 Mladić Slavko 5 Puljiz Mila 4 Šunde Eta 4 Pudja Sandra 4 Bene Lana 3 Ćaćić Nikol 3 Kliman Katja 3 Zagorac Nikol 3 Mikloš Petra 3 Ćubel Jelena 3 Linarić Borna 2 Vlahović Alen 2 Linde Magdalena 2   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u petak, 7.7., u 12 sati.   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
13.06.2017
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja (12.6.2017.)   Berečić Doris 4 Pleić Marino 4 Jakovina Matea 4 Đerić Elena 3 Horvat Marija 3 Milevoj Karla 3 Mutnjaković Tena 2 Vrankić Lucija 2 Salopek Koncul Matea 2 Dojčinović Renata 2 Mrvelj Maria 2 Škrlec Petra 2 Ažić Mirna 2     *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
12.06.2017
Upis ocjena za 1. ispitni rok
Poštovane kolegice i kolege,   upis ocjena iz kolegija Korporativno komuniciranje održat će se u srijedu 14.6., u 16 sati (kabinet 14, 3. kat).   Srdačno,   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
11.06.2017
Rezultati 2. kolokvija
Korporativno komuniciranje - rezultati 2. kolokvija (8.6.2017.)   Ročić Nevena 5 Brnada Petar 5 Pomper Irena 5 Mihaljević Anja 5 Lacković Karlo 5 Bića Jurica 5 Baus Valentina 5 Maritinić Petra 5 Domitrović Irena 5 Štefinščka Matija 5 Marić Lorena 4 Rotim Ana 4 Kovačević Mila 4 Vučković Matija 4 Filip Petra 4 Jusić Katarina 4 Šago Vjekoslav 4 Milković Kristian 4 Boltižar Matija 4 Hukić Tea 4 Jurić Marina 4 Krvarić Anamarija 4 Drandić Maria 4 Bertek Daria 4 Kalauz Marin 4 Avgustinović Katarian 3 Marčinko Martina 3 Frančina Petra 3 Drvodelić Katarina 3 Prćić Donna Diana 3 Huljev Anamaria 3 Lončarić Lidija 3 Bednjanec Viktorija 3 Mitić Ana 3 Trojanović Domagoj 3 Mlinarić Matija 3 Renić Matea 2 Tuđan Stela 2 Cindirć Iva 2 Brkić Andro 2 Lijić Ivana 2 Begulić Šejla 2 Bosak Katarina 2 Dolečki Marija 2 Marković Tena 2 Vadlja Dora 2   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
02.05.2017
Gostujuće predavanje Marka Valentića (4.5.)
Poštovane kolegice i kolege,   obavještavamo vas da će povodom gostujućeg predavanja gospodina Marka Valentića, stručnjaka za odnose s javnošću iz agencije Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, u četvrtak 4. svibnja biti objedinjene seminarske grupe, a gostujuće predavanje će započeti u 17 i 15 h.   Srdačan pozdrav,   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović  
24.04.2017
Studijski posjet HEP-u (27.4.)
Poštovane kolegice i kolege,   u terminu nastave 27.4. iz kolegija Korporativno komuniciranje organiziran je studijski posjet Hrvatskoj elektroprivredi.   Okupljanje je predviđeno za četvrtak (27.4.) u 15:15 h ispred ulaza u glavnu upravnu zgradu HEP-a (Ulica grada Vukovara 37).   Srdačno, izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
19.04.2017
Gostujuće predavanje Dejana Gluvačevića (20.4.)
Poštovane kolegice i kolege,   povodom gostujućeg predavanja gospodina Dejana Gluvačevića, doktorskog studenta Komunikologije na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, obje seminarske grupe će u četvrtak, 20.4., započeti u 17:15 h.   Srdačno,   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
18.04.2017
Rezultati iz Korporativnog komuniciranja (13.4.)
Korporativno komuniciranje - prvi kolokvij (13.4.2017.): Ročić Nevena  5 Dolečki Marija 5 Rotim Ana 5 Martinić Petra 5 Vadlja Dora 5 Renić Matea 5 Šago Vjekoslav 5 Tuđan Stela 5 Boltižar Matija 5 Mlinarić Matija 5 Brnada Petar 5 Brkić Andra 5 Huljev Anamaria 5 Bićan Jurica 4 Marić Lorena 4 Kalauz Marin 4 Drandić Maria 4 Pomper Irena 4 Vučković Mateja 4 Bosak Katarina 4 Bertek Daria 4 Lacković Karlo 4 Krvarić Anamarija 4 Prčić Donna Diana 3 Frančina Petra 3 Linarić Borna 3 Mihaljević Anja 3 Hukić Tea 3 Domitrović Irena 3 Trojanović Domagoj 3 Lončarić Lidija 3 Cindrić Iva 3 Begulić Šejla 3 Jusić Katarina 3 Kovačević Mila 3 Štefinščak Matija 3 Jurić Marina 3 Milković Kristian 3 Mitić Ana 3 Filip Petra 3 Marčinko Martina 3 Liić Ivana 2 Marković Tena 2 Baus Valentina 2 Bednjanec Viktorija 2 Ćaćić Nikol 2 Kliman Katja 2 Drvodelić Katarina 2 Avgustinović Katarina 2   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
04.04.2017
Nastava 6.4.
Poštovane kolegice i kolege,   predviđen studijski posjet Hrvatskoj elektroprivredi je prebačen na termin 27. travnja. Nastava u terminu 6.4. iz kolegija Korporativno komuniciranje odvijat će se u redovito vrijeme, u Dvorišnoj dvorani s početkom u 15:30 h.   Srdačno, izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
30.03.2017
Studijski posjet HEP-u (6.4.)
Poštovane kolegice i kolege,   u terminu nastave 6.4. iz kolegija Korporativno komuniciranje organiziran je studijski posjet Hrvatskoj elektroprivredi.   Okupljanje je predviđeno za četvrtak (6.4.) u 15:15 h ispred ulaza u glavnu upravnu zgradu HEP-a (Ulica grada Vukovara 37).   Srdačno, izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović  
22.03.2017
Prijava projekta - Korporativno komuniciranje
Poštovane kolegice i kolege,   timove i projekte kriznog komuniciranja odabranih korporacija možete prijaviti do petka, 31.3., putem emaila: hrvoje.jakopovic@fpzg.hr   U skladu sa seminarskim uputama, koncept obuhvaća analizu odabranog slučaja te razradu krizne komunikacije na tri razine: 1. menadžerskoj, 2. marketinškoj, 3. organizacijskoj.   Srdačan pozdrav,   doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
15.03.2017
Gostujuće predavanje mr. sc. Mirne Ćorić (16.3.)
Poštovane kolegice i kolege,   povodom gostujućeg predavanja mr. sc. Mirne Ćorić, marketinške stručnjakinje, u četvrtak 16. ožujka imat ćemo objedinjenu seminarsku nastavu s početkom u 17:15 h.   Srdačno, izv.prof.dr.sc. Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
23.06.2016
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja (23.6.2016.)   Stojanov Hrvoje 3 Han Filip 2 Kunić Zrinka 2 Horvat Lana 2   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u petak, 24.6., u 14 sati.   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko dr.sc. Hrvoje Jakopović
10.06.2016
Rezultati iz Korporativnog komuniciranja
Rezultati ispita iz kolegija Korporativno komuniciranje (10.6.2016.) Ribarević Matea 4 Orač Vuković Martina 3 Mišar Danijela 3 Katić Vid 2 Mataković Julijana 2   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u ponedjeljak 13. lipnja, u 11 sati.   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko dr.sc. Hrvoje Jakopović   
07.06.2016
Rezultati iz Korporativnog komuniciranja
Rezultati 2. kolokvija iz Korporativnog komuniciranja (2.6.2016.)   Čolaković Dora 5 Mamić Petra 5 Soko Martina 5 Krušnik Lana 5 Čičak Zorana 5 Crnčević Anela 5 Rus Corrina 5 Zbukvić Valentina 5 Baričević Nela 5 Lopatny Maja Lena 5 Barčanec Sonja 5 Okičić Petra 5 Čeč Lucija 4 Načeta Sušić Sara 4 Boltiš Valentina 4 Banovec Brigita 4 Mihanović Šimun Ijevljev 4 Ravlić Doris 4 Ouahchia Lorena 4 Injac Monika 4 Prkut Maria 4 Vincetić Katica 4 Alimanović Anita 4 Brčić Iris 4 Samardžija Ana 4 Šuka Nemanja 4 Lakoš Larisa 4 Kuga Anja 4 Nogić Lorena 4 Pasarić Krisitina 4 Kostanić Ana Marija 4 Alalr Antonija 4 Selihar Bernarda 4 Boghetta Giulia 4 Lakoš Lucia 4 Gotovac Tina 4 Žužak Domagoj 4 Kižlin Ana 3 Drače Inja 3 Ponoš Antonia 3 Bebek Ena 3 Klarin Nina 3 Kleva Kristina 3 Ščavničar Ivan 3 Budić Barbara 3 Rudež Zorica 3 Isailović Pavle 3 Grujoski Mirna 3 Matas Katarina 3 Deranja Kristina 3 Butković Iva 3 Goleš Dino 3 Marović Korana 3 Levojević Dean 3 Picelj Vladimir 3 Mešanović Ernada 3   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u četvrtak, 9. lipnja, u 13:00 h.   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko dr.sc. Hrvoje Jakopović
09.05.2016
Terenska nastava - 12.5.
Poštovane kolegice i kolege,   u okviru terenske nastave na kolegiju Korporativno komuniciranje, u četvrtak, 12. svibnja, posjetit ćemo Atlantic Grupu.   Okupljanje je predviđeno za 13:45 h ispred ulaza u Atlantic Grupu (Miramarska 23).   Srdačno, izv.prof.dr.sc. Božo Skoko dr.sc. Hrvoje Jakopović
26.04.2016
Rezultati kolokvija iz Korporativnog komuniciranja
Rezultati 1. kolokvija iz Korporativnog komuniciranja (21.4.2016.): Drače Inja 5 Boghetta Giulia 5 Laloš Larisa 5 Crnčević Anela 5 Čolaković Dora 5 Lopatny Maja Lena 5 Mamić Petra 5 Alar Antonija 5 Krušnik Lana 5 Kostanić Ana Marija 5 Lakoš Lucija 5 Žužak Domagoj 5 Čičak Zorana 5 Banovec Brigita 5 Nogić Lorena 4 Baričević Nela 4 Pasarić Kristina 4 Okičić Petra 4 Ščavnićar Ivan 4 Gotovac Tina 4 Sušić Načeta Sara 4 Prkut Maria 4 Zbukvić Valentina 4 Ravlić Doris 4 Soko Martina 4 Ponoš Antonia 4 Brčić Iris 4 Barčanec Sonja 4 Matas Katarina 4 Deranja Kristina 4 Injac Monika 3 Mihanović Ijevljev Šimun 3 Kuga Anja 3 Rudež Zorica 3 Klarin Nina 3 Ouahchia Lorena 3 Rus Corina 3 Selihar Bernarda 3 Budić Barbara 3 Kižlin Ana 3 Butković Iva 3 Picelj Vladimir 3 Boltiš Valentina 3 Bebek Ena 3 Isailović Pavle 3 Vincetić Katica 3 Šuka Nemanja 3 Kleva Kristina 3 Mišar Danijela 2 Levojević Dean 2 Čeč Lucija 2 Goleš Dino 2 Mešanović Ernada 2 Grujoski Mirna 2 Samaržija Ana 2 Alimanović Anita 2 Marović Korana 2   *Studenti koji se  ne nalaze na popisu nisu položili   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko dr.sc. Hrvoje Jakopović
04.09.2015
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja
Korporativno komuniciranje (2.9.2015.)   Kristian Dosen - izvrstan Mateja Rusek - vrlo dobar Ida Bencun - vrlo dobar Ana Ledenko - vrlo dobar Jelena Stipovic - vrlo dobar Mia Bednaz - dobar Marija Pastuovic – dobar   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u petak, 4. rujna, u 12 sati.   Izv.prof.dr.sc. Božo Skoko  
15.07.2015
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja
Rezultati iz Korporativnog komuniciranja (15.7.2015.): Jočić Anita 4 Balun Kristina 4 Cirković Dora 3 Pavičić Mario 3 Zortović Ana 3 Nikolić Iva 3 Živković Ivana 3 Jakovljević Lidija 2 Bestić Nikolina 2 Dragija Ivana 2 Derežić Dorian 2 *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u četvrtak, 16. srpnja, u 14:30 h.   izv.prof.dr.sc. Božo Skoko dr.sc. Hrvoje Jakopović
05.07.2015
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja (1.7.2015.):   Katarina Škaro   vrlo dobar Jelena Jazbec    dobar Dunja Čizmak     dobar Petra Madjer       dobar Ruža Grbeš         dobar Mia Toljan            dobar Klara Modrić        dobar Franjo Pehar        dobar Zina Kunić           dovoljan Danijela Kobeščak dovoljan Ivana Bjelica         dovoljan Iva Pintauer Šmit  dovoljan Marija M. Lanović dovoljan Ivana Živković       dovoljan Marina Knezević   dovoljan Martina Topalović  dovoljan Martina Injić           dovoljan   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili   Upis ocjena održat će se u srijedu, 8.7., u 9:30 h.   izv. prof. dr. sc. Božo Skoko  
14.06.2015
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja
Rezultati ispita iz Korporativnog komuniciranja (11.6.2015.):   Marinić Filipa 5 Cigić Stipe 4 Karlović Filipina 4 Vuković Ema 4 Marušić Eva 3 Grgurević Tina 3 Gržetić Annamaria 3 Platušić Anamarija 3 Antončić Antonija 3 Mesić Dora 3 Čečura Antonela 3 Raguž Dora 3 Grbeš Ruža 3 Jakupović Dajana 2 Ramić Ivana 2 Cirković Dora 2 Topić Damjan 2 Pehar Franjo 2   *studenti koji se ne nalaze na popisu nisu zadovoljili   Upis ocjena održat će se u ponedjeljak, 15. lipnja, u 12:00 sati.   Izv. prof. dr. sc. Božo Skoko  
04.05.2015
Gostujuće predavanje profesora Koichia Iwabuchia
Poštovane kolegice i kolege,   Profesor Koichi Iwabuchi sa Sveučilišta Monash (Melbourne) održat će predavanje na temu „Popular culture, nation branding and cultural diversity in Japan“ u sklopu kolegija Tehnike odnosa s javnošću, u petak, 8. svibnja 2015. s početkom u 15:30 sati, u A dvorani Fakulteta političkih znanosti.   Pozivamo vas da se pridružite predavanju!   Srdačan pozdrav, Izv. prof. dr. sc. Božo Skoko Hrvoje Jakopović
17.04.2015
Rezultati kolokvija iz Korporativnog komuniciranja (10. travnja 2015.)
Rezultati kolokvija iz Korporativnog komuniciranja (10. travnja 2015.)    
09.01.2020
Anketa o brendovima
Poštovane kolegice i kolege,   prof. Labaš i koelega Rimac provode istraživanje o utjecaju brendova na mlade te razinu emocionalne pismenosti. Uzorak sustudenti novinarstva i komunikologije od 1-5. godine. Zamolili su ako biste mogli ispuniti anketu. Za potrebe istraživanja o utjecaju brendova na mlade molimo vas da popunite sljedeću anketu koja je dostupna na poveznici: http://bit.ly/brandovi_mladi_DL_SR   Srdačno, izv.prof.dr.sc Božo Skoko doc.dr.sc. Hrvoje Jakopović
11.11.2019
Molba za sudjelovanje u istraživanju
Poštovane kolegice i kolege,   prenosimo zamolbu prof. dr. sc. Danijela Labaša da za potrebe istraživanja (diplomskog rada) o utjecaju brendova na mlade popunite sljedeću anketu koja je dostupna na linku: http://bit.ly/brandovi_mladi_DL_SR   Srdačno,   izv. prof. dr. sc. Božo Skoko doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović
31.10.2019
KOMferencija
Kao i svake godine, želja nam je na KOMferenciji okupiti studente koji su se usmjerili prema odnosima s javnošću i komunikacijama te smo osigurali posebnu cijelu kotizacije od 100 kn plus PDV.   KOMferencija se održava 4. i 5. prosinca 2019. godine u Kaptol Boutique Cinema, od 9 do 17 sati, oba dana. Utjecaj glavna tema jubilarne 20. KOMferencije koji je vidljiv u svim segmentima komunikacije – kroz odnose s javnošću, društvene mreže, marketing, svakodnevni neformalni razgovor.  Bez pametne i promišljene komunikacije nema rezultata u politici, ekonomiji i gospodarstvu, provođenju reformi ili inicijativama za javno i opće dobro. Integrirana komunikacija danas je nositelj svakog komunikacijskog procesa, a najvažnija valuta kojom komunikatori danas raspolažu je – utjecaj.  Pitanje utjecaja postalo je jedno od provokativnih pitanja na koje ne postoji samo jedan odgovor. U posljednje vrijeme goruća tema su utjecajnici koji imaju makro ili mikro moć na svoju publiku koja redovno prati njihovu svakodnevicu. Također, na KOMferenciji govorit će se o pozitivnim, ali i negativnim stranama društvenih mreža, od nedostatka privatnosti do prikupljanja informacija o korisnicima bez njihova pristanka, kako se koristiti utjecajem, kako pomoći boljemu poslovanju, kako unaprijediti javni dijalog.   Pratite nas na  Facebook stranici  i mrežnim stranicama  KOMferencije .
29.05.2019
Poziv_Hrvatska kakvu trebamo - Novi imidž Hrvatske
Poziv_Hrvatska kakvu trebamo - Novi imidž Hrvatske
Poštovani, ovim putem pozivamo Vas i Vaše studente na konferenciju  "Hrvatska kakvu trebamo - Novi imidž Hrvatske" koja će se održati  4. lipnja 2019.  u hotelu  The Westin Zagreb  (Prizemlje, Kristalna dvorana) s početkom u  10 sati . S obzirom na interesantnu tematiku ovogodišnje konferencije voljeli bi kada bi se Vaši studenti odazvali. Na konferenciji ćemo predstaviti zaključke i predložene smjernice Radne skupine. Analizirat ćemo kako se Hrvatska priprema za predsjedanje Europskom unijom 2020. i kako će iskoristiti taj događaj za međunarodno pozicioniranje.  Zbog svega toga okupljamo vodeće hrvatske stručnjake, kreativce, dužnosnike i gospodarstvenike kako bismo razgovarali o aktualnom brendiranju Hrvatske, prilikama i mogućnostima. U privitku dostavljamo službenu pozivnicu na događaj. Veselimo se Vašem dolasku! Večernji list
20.09.2017
Otvorene prijave za godišnju studentsku nagradu HUOJ-a Mlada nada
Obavještavamo vas da je Hrvatska udruga za odnose s javnošću raspisala javni poziv za dodjelu studentskih godišnjih nagrada HUOJ-a Mlada nada, kojoj je cilj promicanje izvrsnosti među studentima i njihovo motiviranje za stjecanje novih znanja i vještina u području odnosa s javnošću.   Natječaj je otvoren od 15. rujna do 23. listopada 2017. godine u 12 sati te se na njega mogu prijaviti radovi realizirani u akademskoj godini 2016./2017. u četirima kategorijama: za seminarski rad, za diplomski rad, za komunikacijski plan i za završni rad. Više informacija potražite na mrežnoj stranici HUOJ-a ili slanjem upita na info@huoj.hr
04.09.2017
Oglas za praksu - Komunikacijski laboratorij
  U Zagrebu 04.09.2017.     Ako si ikad pogledao neki oglas za posao, znaš da svi traže iskustvo. Nemaš iskustva? Imamo rješenje za tvoj problem!   Nudimo ti: • Višemjesečnu praksu u jednoj od vodećih agencija za tržišne komunikacije • Rad na iznimno raznolikim domaćim i stranim klijentima • Mentora koji će se brinuti za tvoje učenje i razvoj • Zanimljive i drage ljude s kojima ćeš raditi • Super referencu za CV   I da, kod nas dobivaš i plaćeni ručak, kavu i sok – jer ne želimo samo utažiti tvoju intelektualnu glad.   Zainteresirali smo te? Javi nam se na office@komunikacijskilaboratorij.com za više informacija.   Tvoj Komunikacijski laboratorij
21.03.2017
Oglas za posao LOGIC MARKETING
TRAŽIMO SPECIJALISTA ZA DIGITALNI MARKETING Neustrašiva si mlada osoba koja je spremna sudjelovati u digitalnom rodeu? Zanimaju te društvene mreže, digitalno oglašavanje, blogovi i baratanje digitalnim alatima? E pa, tebe tražimo. Prihvati izazov i pridruži nam se! Što tražimo od tebe: sjaj u očima i strast prema marketingu logičko razmišljanje (ne šalimo se!) nešto iskustva u digitalnom marketingu kreativan i/ili analitičan um snalažljivost, organiziranost i dobro određivanje prioriteta pismenostt (na RvaCkom i na ingliškom) Dodatna zvjezdica: pisani trag tvojih dosadašnjih radova (društvene mreže, blog, oglasi itd.) poznavanje rada u Power Editoru & Adverts Manageru poznavanje rada u Google AdWordsu & Google Analyticsu Nagrada:  usavršavanje, napredovanje i tesanje zanata. I ne brini, osmislit ćemo već neku titulu koju ćeš moći objasniti svojima doma…   Pošalji svoj CV na:  marketing@logic.hr Rok prijave: 31.03.2017.
14.03.2017
Od umjetnosti do sporta s Rankom Vučinićem
Zagreb, 13. ožujak 2017. - Za sve ljubitelje komunikacija i sporta priređujemo pravu poslasticu 15. ožujka 2017. godine u 18 sati na Fakultetu političkih znanosti. Donosimo vam predavanje čovjeka koji odnose s javnošću poznaje kao dlan svoje ruke, koji je upoznao sve aspekte struke i koji već godinama radi na najuspješnijim projektima u Hrvatskoj. Kako ostati kreativan i ispred ostalih nakon svih dosadašnjih uspješnih projekata? Što učiniti u kriznim situacijama koje mogu naštetiti projektu? Kako utjecati na ciljane javnosti i kako na najbolji način poslati poruku publici? Na sva ova pitanja odgovorit će najbolji PR-ovac u Hrvatskoj - Ranko Vučinić.   Teško je nabrojati sva postignuća koja je Ranko ostvario i sve projekte na kojima je radio. Između ostalih, radio je u međunarodnim humanitarnim i civilnim organizacijama (War Resistant, Norwegian People’s Aid, KFOR, UNICEF), umjetničkom kolektivu Labin Art Express i Kulturnom centru Lamparna, Multimedijalnom institutu [m.a.m.a.] fondacije Otvoreno društvo Hrvatska te svjetskoj marketinškoj i PR agenciji GREY WORLDWIDE radeći za najveće globalne i domaće brendove. No zasigurno je njegov najpoznatiji rad s klubom hokeja na ledu Medveščak koji je pod njegovim komunikacijskim vodstvom četiri godine zaredom proglašen najboljim SPORT(O)skim brendom u Hrvatskoj i jednim od TOP 3 SPORTO brenda u regiji.   eSTUDENT je neprofitna studentska udruga nastala 2004. godine inicijativom proaktivnih studenata i asistenata sa željom da Udruga i njeni članovi budu inicijatori promjena, steknu praktično iskustvo i razviju mrežu znanja. Udrugu danas čine studenti mnogih sastavnica Sveučilišta u Zagrebu, broji preko 300 članova, a svake godine iznova organizira preko dvadesetak projekata na kojima sudjeluje tisuće studenata iz Hrvatske i regije.   Za više informacija o predavanju pratite naš web i Facebook događaj .
09.03.2017
Konferencija Business u sportu
O projektu... BUS (Business u sportu) konferencija predstavlja projekt čiji je cilj povezivanje studenata i mladih ljudi s uspješnim pojedincima iz svijeta sporta. Kroz interaktivna predavanja i panele govornika iz raznih, kako sportskih, tako i ekonomskih područja djelovanja, svim zainteresiranima i prisutnima će biti dostupna pozadina uspješnih sportskih priča.   Za koga? Konferencija je prije svega namijenjena studentima EFZG-a i ostalih sastavnica Sveučilišta u Zagrebu, srednjoškolcima, ali i svim strastvenim zaljubljenicima u sport, kao i onima koje više zanima upravo ekonomska pozadina sporta.   Misija projekta Misija je BUS konferencije okupiti najuspješnije pojedince iz svijeta sporta, kako sportaše tako i stručnjake iz raznih područja ekonomije povezanih sa sportom, kako bi sudionici uvidjeli poslovnu pozadinu sportskih karijera, ali i bili inspirirani motivacijom i pričama sportaša koji su već godina na vrhovima ljestvica u različitim sportovima.   Gdje i kada? Konferencija će se održati u subotu 11.ožujka 2017. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Trg J. F. Kennedyja 6.   Kako se prijaviti? Putem linka: bit.ly/BUS2017 i broj prijava je ograničen.
19.04.2016
Poziv na 17. HUOJ-evu konferenciju "Vrijeme PRomjena" 19.-21.5.2016. u Novom Vinodolskom
Poštovane kolegice i kolege,   obavještavamo vas o održavanju godišnje HUOJ-eve konferencije pod nazivom „Vrijeme PRomjena“ koja će se ovoga puta održati u trajanju od tri dana od 19. do 21. svibnja 2016. u Novi Spa Hotels & Resort u Novom Vinodolskom.   Cijene kotizacije za studente iznosi 199,00 kn + PDV. Cijena kotizacije uključuje ručak za 2 konferencijska dana. Online obrazac za prijavu nalazi se OVDJE (klik na obrazac). Neki od predavača koje će sudjelovati ove godine su: Boris Beker, direktor i suosnivač agencije za odnose s javnošću Chapter4 i predavač na Institutu novinarstva i komunikacija na Sveučilištu u Beču (University of Vienna’s Institute of Journalism and Communication), Prof. Peggy Simčić Bronn, profesorica na Odjelu za komunikaciju i kulturu Norveške poslovne škole (BI Norwegian Business School's Department of Communication and Culture) Dr. sc. Željko Jozić, ravnatelj Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, honorarni suradnik na Hrvatskoj televiziji u Službi za jezik i govor Béla Dajka, voditelj korporativnih komunikacija u Općoj upravi za komunikacije Europske komisije. Član Europskog udruženja komunikacijskih direktora (EACD) Philip Young viši je predavač Odnosa s javnošću na Sveučilištu u Birminghamu u Ujedinjenom Kraljevstvu. Bio je voditelj multi-disciplinarnog tima na Sveučilištu Lund u Švedskoj na trogodišnjem projektu NEMO: Novi mediji i Moderna demokracija. Program će, kao i svake godine, sadržavati i panel rasprave koje će se baviti granicama slobode u javnom govoru, načinima komuniciranja europske kulture, poslovanjem agencija za odnose s javnošću u regiji i drugim struci zanimljivim temama. Kao i prijašnjih godina pripremljene su i radionice koje će se baviti praktičnim znanjima o poznavanju novih tehnologija i medija, copywritingom, etikom u odnosima s javnošću, kreiranjem kvalitetne online kampanje na društvenim mrežama te profesionalnim lobiranjem i drugim. Za sve sudionike Konferencije osigurane su i povoljnije cijene smještaja u Novi Spa Hotels & Resortu, koji možete rezervirati putem e-maila na adresu maja.domic@hoteli-novi.hr. Da biste rezervirali smještaj po povlaštenoj cijeni odaberete željeni datum dolaska i odlaska, te pri rezervaciji upišete Kôd HUOJ16.    Više informacija dostupno je na info@huoj.hr.
01.10.2020
BUDI DIO ePRIČE - otvorene su prijave za udrugu eSTUDENT
Otvorene su prijave za nove članove najveće studentske udruge eSTUDENT , prijave traju od 25. rujna do 9. listopada 2020. Prijavite se i zajedno s eSTUDENTom ispišite poglavlje u priči koja traje punih 16 godina i nastavlja dalje.   Što je to ePRIČA? eSTUDENT je najveća studentska Udruga koja okuplja studente različitih usmjerenja, interesa i ambicija te ih povezuje kroz razne projekte i neprestani networking. Svoje poglavlje u ePRIČI možete ispisati u područjima project managementa, komunikacije s poduzećima, marketinga, dizajna, odnosa s javnošću, event managementa, ljudskih potencijala, programiranja, edukacija i popularizacije znanosti, multimedije, humanitarnog rada, prava, financija te mreže , zajedno sa studentima iz Zagreba, Rijeke i Varaždina.   Udruga posebno njeguje povezivanje među članovima kao i članova s prijateljima Udruge, odnosno poduzećima i akademskom zajednicom, što može biti od velike pomoći u budućnosti. ePRIČA je odlična prilika da izađete iz svoje sigurne zone i proširete svoje znanje, kao i najbolji mogući način za nadopunjavanje životopisa, neprocjenjivim iskustvom.   Budite dio ePRIČE u najvećoj studentskoj Udruzi, pronađite tim koji vam najviše odgovara i prijavite se . Detaljne informacije o timovima pronađite ovdje . Sve dodatne informacije možete pronaći na eSTUDENT Facebook , Instagram i web stranici te pretplatom na newsletter .   Za dodatna pitanja:  estudent@estudent.hr
18.11.2019
Mala škola Rock&Off novinarstva
Rock&Off je godišnja glazbena nagrada po izboru stručnog glasačkog tijela, sastavljenog od predstavnika glazbenih portala, novina, televizija i radija raznih hrvatskih medija koji redovito prate i poznaju domaću aktualnu i suvremenu alternativnu, rock, hip-hop i elektronsku scenu. Kao novi projekt, a ujedno prvi edukacijskog tipa, organizatori Rock&Offa će održati Malu školu Rock&Off novinarstva. Riječ je o tromjesečnom tipu edukacije koji će se provoditi u ciklusima. Edukacija traje od prosinca do veljače. Mentori su iskusni glazbeni novinari (Aleksandar Dragaš, Hrvoje Horvat, Krešimir Blažević i Maja Trstenjak), a gosti predavači, njihove kolege iz različitih tipova medija (televizija, radio, podcast, društvene mreže). Koncept nastave se bazira na upoznavanju s različitim formama glazbenog novinarstva (kritika, recenzija, intervju, vijesti i kolumne) uz praktične zadatke polaznicima od strane mentora, mentoriranje sadržaja tijekom i prije održavanja manifestacije Rock&Off te predavanja gostiju. Ideja projekta je ponuditi mladim novinarima i onima koji bi se htjeli baviti novinarstvom mogućnost suradnje s najkvalitetnijim mentorima iz svijeta glazbe, upoznavanje funkcioniranja samih medija, kontakte s glazbenicima te, kao finalni cilj, profiliranje najboljih među njima i stvaranja mogućnosti da svoj talent ili životni poziv pretvore u karijeru. Polaznicima će biti osigurano: - novinarski start paket - besplatno korištenje Deezera na godinu dana (za potrebe preslušavanja i recenziranje albuma) - besplatan ulaz na koncerte Rock&Off izvođača (po dogovoru) u trajanju programa u gradu Zagrebu - mogućnost praćenja svih nominiranih Rock&Off izvođača kroz prosinac i siječanj 2019./2020. godine - akreditacije za praćenje svih događanja u organizaciji Unisona tijekom cijele 2020. godine - najuspješniji polaznici će dobiti glavnu nagradu Iskona te put i smještaj na Porin 2020. - svi autorski radovi koje napišu polaznici bit će predstavljeni na portalu rockoff.hr - certifikat o sudjelovanju u Maloj školi Rock&Off novinarstva Prijaviti se mogu sve osobe koje iz prve ruke žele saznati više o rock&off novinarstvu, unaprijediti svoje novinarske vještine ili otkriti neke nove. Osobe trebaju imati od 15 do 25 godina i ne moraju nužno imati novinarsko iskustvo. Prijava treba sadržavati sljedeće podatke: kontakt podatke, životopis, recenziju albuma, koncerta ili autorski osvrt nekog glazbenog događaja (do 1500 znakova) ili ako ih već imaju, linkove na dosadašnje kritičke radove. Sve navedeno treba poslati na e-mail adresu info@rockoff.hr s temom maila Mala škola Rock&Off novinarstva. Prijava traje do 1. prosinca 2019. godine. Prijave koje ne budu imale sve navedene elemente ili stignu nakon navedenog roka, nažalost se neće uvažiti. Svi prijavljeni će biti kontaktirani najkasnije do 4. prosinca 2019. godine. Mala škola Rock&Off novinarstva besplatna je za sve prijavljene, a sam edukacijski program provodit će Unison - Hrvatski glazbeni savez u partnerstvu s HDS-om, Tvornicom kulture, FPZG-om i Iskonom.
03.10.2019
Poziv za sudjelovanje na znanstveno-stručnoj konferenciji „PR Days Mostariensis“
Mostar, 01. listopad 2019.   Poziv za sudjelovanje na znanstveno-stručnoj konferenciji „PR Days   Mostariensis“ u Mostaru 20., 21. i 22. 11. 2019. U organizaciji Studija odnosa s javnošću Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Mostaru 20., 21. i 22. studenoga 2019. održat će se 4. međunarodna znanstveno-stručna konferencija „PR Days Mostariensis“ iz područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija. Tema ovogodišnje konferencije je Kriza i krizno komuniciranje. Ciljevi PR Days Mostariensis su prezentirati, promovirati te analizirati i istražiti suvremene trendove odnosa s javnošću, podijeliti stečene spoznaje i iskustva znanstvenika i praktičara iz područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija, otvoriti dijalog i raspravu s naglaskom na istraživanja i buduće trendove u profesiji i srodnim disciplinama, pratiti rad mladih znanstvenika i praktičara i poticati ih na stvaranje i prihvaćanje profesionalnih standarda i etičkih načela te nagrađivati izvrsnost na navedenom komunikacijskom području. Vaše prijave i sažetke radova možete slati na e-mail konferencije: prdays@ff.sum.ba, a više detalja možete pronaći na www.prdays.ba. S poštovanjem,   Organizacijski odbor konferencije
23.09.2019
Komunikacija po našoj mjeri
#PRilika za studente odnosa s javnošću, komunikologije, novinarstva i srodnih studija: PRomoviraj se i osvoji nagradu! OVOGODIŠNJE # PR ILIKE ZA # PR OMOCIJU I # PR EZENTACIJU Komunikacija po našoj mjeri Studenti odnosa s javnošću i srodnih studija otkrivaju kako njihova generacija komunicira i kako se s njom treba komunicirati.  Promisli, održi prezentaciju  i osvoji 2.000 kuna. Do četvrtka 26. rujna 2019. pripremi prezentaciju o komunikaciji svoje generacije, pošalji je na e-adresu  info@prglas.com  i osvoji nagradu  Zagrebačke banke  u iznosu od 2.000,00 kuna. Prezentacija treba imati između 5 i 15 stranica te biti temelj za izlaganje na konferenciji  PRpitch  u četvrtak 3. listopada 2019. u 14.40 sati u hotelu  The Westin Zagreb . Izlaganje treba trajati  do 8 minuta . Izlaganje može imati jednu ili splet tema. Može, primjerice, otkriti koje su popularne društvene mreže, kako influenceri privlače „lajkove“, zašto emotikoni u porukama istiskuju pisanu riječ, slušaju li se podcasti… Izbor je na tebi. Koji će studenti izlagati na konferenciji i ući u uži izbor za osvajanje nagrade, odlučit će na temelju prezentacija ocjenjivački sud  PRpitcha do ponedjeljka 30. rujna 2019. Izlagati mogu pojedinci ili grupe, ovisi o vama. Više na linku:  http://www.prglas.com/prpitch/#prilike Čekamo te! https://www.prglas.com/prilika-za-studente-odnosa-s-javnoscu-komunikologije-novinarstva-srodnih-studija-promoviraj-se-osvoji-nagradu/
29.03.2019
Predavanje akademika Rudana 3. travnja u EU domu
HRVATSKI AKADEMSKO-POSLOVNI KLUB poziva Vas na   OTVORENO PREDAVANJE I RAZGOVOR  s       akademikom prof. dr. sc. IGOROM RUDANOM     na temu   "Vrijednost informacije u 21. stoljeću: Primjeri iz biologije, medicine, politike i masovnih medija" u prostorijama Europskog doma Zagreb Jurišićeva 1/1.   dana 03.travnja 2019. (srijeda) u 19 00 sati (dvorana Strasbourg)         Igor Rudan, znanstvenik, rođen je u Zagrebu 07. ožujka 1971. godine. Znanstveni opus u 2019. uključuje više od 500 objavljenih znanstvenih radova i 8 knjiga koji su, prema bazi Google Scholar, citirani više od 90,000 puta, čime se nalazi među najcitiranijim znanstvenicima svijeta. Thomson Reuters i Američki Institut za Znanstvene Informacije svrstavali su ga među “Vodeće znanstvene umove svijeta” od 2015. do 2018. godine. Studij medicine u Zagrebu završio je 1995, a već tijekom studija dva puta je nagrađivan Rektorovom nagradom za najbolji studentski znanstveni rad, te je na Europskom kongresu studenata medicine u Pragu 1994. godine dobio glavnu nagradu za održano izlaganje. Magistarski rad i doktorsku disertaciju iz područja javnog zdravstva izradio je i obranio 1997. i 1998. na Sveučilištu u Zagrebu. Zatim je svoj drugi magistarski rad iz područja genetike stekao pri Europskoj školi za napredne studije Sveučilišta Pavia u Italiji 1999., a svoj drugi doktorat na Sveučilištu u Edinburghu, u Velikoj Britaniji, 2005. U Hrvatskoj je pokrenuo jedan od najvećih znanstvenih projekata na ovim prostorima – hrvatsku biobanku “10001 Dalmatinac” – za koju je namakao više od 30 milijuna eura potpore na međunarodnim natječajima. U sklopu projekta organizirao je edukacijske boravke u Edinbughu za više od 50 mladih znanstvenika iz Hrvatske. Zahvaljujući projektu “10001 Dalmatinac” i suradnji s ostalim biobankama Europe i SAD-a, do danas je pronađena biomedicinska uloga za više od 2,000 ljudskih gena. Ta su otkrića rezultirala brojnim domaćim i međunarodnim priznanjima i nagradama, uključujući važnu međunarodnu nagradu – “International Research Development Award” britanskog Wellcome Trusta, kao i Državne nagrade za znanost Sabora Republike Hrvatske (2005. i 2007. godine). Od 2007. karijeru usmjerava na međunarodno zdravstvo, a posebno na problem smanjivanja smrtnosti djece u svijetu, kojeg su Ujedinjeni Narodi proglasili jednim od svjetskih “Milenijskih razvojnih ciljeva”. Radi kao stalni savjetnik Svjetske zdravstvene organizacije (SZO), UNICEF-a i Svjetske banke, te Zaklade Billa i Melinde Gates za pitanja ulaganja u globalno zdravlje. Razvio je niz metoda kojima se određuju prioriteti za ulaganja u zdravstvene intervencije u zemljama u razvoju. Dijelom zahvaljujući i širokoj primjeni tih metoda u praksi, smrtnost djece u svijetu je smanjena s oko 11 milijuna u 2000. godini na manje oko 6 milijuna u 2015. godini. Interes za globalno zdravlje donosi i u Hrvatsku, te na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Splitu osniva Hrvatski Centar za Globalno Zdravlje – HCGZ (2008). U Edinburghu pokreće znanstveni časopis “Journal of Global Health” (2011), utemeljuje Centar izvrsnosti Svjetske Zdravstvene Organizacije čiji je voditelj (2013), te osniva Centar za istraživanja globalnog zdravlja Sveučilišta u Edinburghu (2015) čiji je direktor. Za svoj znanstveni i stručni rad dobio je više od dvadeset nagrada, među kojima se posebno ističe Chancellor’s Award, najviša nagrada za znanstveni rad u britanskoj akademskoj zajednici, koju mu je kao jedinom dobitniku za 2013. uručila britanska princeza Anne. Iste godine primljen je, kao jedan od tek nekoliko inozemnih znanstvenika, među dopisne članove Kineske akademije znanosti. U 2016. postao je i redovni član britanske akademije znanosti, tzv. “Kraljevskog društva” – The Royal Society of Edinburgh. U 2016., u suradnji s Wellcome Trustom i BBC-om, kreirao je popularno-znanstvenu dokumentarnu seriju “Survival: The Story of Global Health“. Autor je knjige “Healthy Ideas: Improving Global Health and Development in the 21st Century“ (2015), te domaćih popularno-znanstvenih bestselera "Točna boja neba" (2017) i "Zao zrak" (2018). Večernji List, Index.hr i Gloria svrstali su ga među "Osobe godine 2016." u Hrvatskoj, a u 2019. je nominiran za Grand Prix "Komunikator godine" u Hrvatskoj.  
25.03.2019
Communication Management Forum 2019 - poziv za studente
Dragi kolege i kolegice,   Edward Bernays University College ove godine organizira treće izdanje znanstvene konferencije Communication Management Forum na temu „U potrazi za zajedničkim nazivnikom: komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend“. Konferencija će se održati u Zagrebu 10. i 11. svibnja 2019. Pokroviteljica konferencije je predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović.   Zadaća je ovogodišnje konferencije pronaći zajednički nazivnik i poveznicu između pojmova komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend te dati odgovor na pitanje u kojoj mjeri je komunikacija zaista ključan faktor u uspostavi nacionalnog brenda, kako iskoristiti vlastite prednosti za jačanje imidža države i unaprjeđenje njezine promocije u svijetu.   Kako bismo u ovu aktualnu društvenu temu uključili studente i omogućili i mladima da se znanstveno razvijaju i usavršavaju te daju svoj osvrt na temu konferencije, u okviru Communication Management Foruma organizirat ćemo posebnu sesiju koja će biti posvećena studentskim izlaganjima. Jedan rad može prijaviti najviše troje studenata (ne trebaju biti s istih visokih učilišta), pri čemu jedan student ne može prijaviti više od jednoga rada. Najbolja studentska izlaganja bit će nagrađena. Studenti su oslobođeni plaćanja kotizacije.   Stoga vas ovim putem pozivam da prijavite svoja istraživanja i radove te slobodno poziv proslijedite kolegama i kolegicama s drugih visokih učilišta.   Rok za dostavu sažetaka je 7. travnja 2019.   Više informacija možete pronaći na internetskoj stranici konferencije  www.commforum.hr  te u pozivu autorima.   Communication Management Forum www.commforum.hr During the two-day international scientific conference, a total of 50 scientific and professional papers from public relations, media, marketing, political science and related sciences disciplines were presented.   Za sva dodatna pitanja oko konferencije, slobodno se javite.   S poštovanjem,   dr. sc. Lana Ciboci
09.06.2016
Volontiranje - Europske sveučilišne igre
Dragi studenti,   od 12. do 25. srpnja 2015. godine Zagreb i Rijeka će biti domaćini Europskih sveučilišnih igara. Kao i sva velika sportska događanja, tako i Europske sveučilišne igre traže volontere koji bi sudjelovali u provođenju znanstvenog istraživanja u navedenom razdoblju. Ovim putem pozivamo sve zainteresirane studente koji žele biti dio ovog sportskog spektakla da se jave sljedećim kontakt osobama kako bi dobili više informacija i dogovorili se oko volontiranja. Svi studenti koji se uključe u volontiranje imat će na raspolaganju dio rezultata provedenog istraživanja kojeg će moći koristiti u svojim kasnijim radovima.   Lijep pozdrav,     Ante Bogdanić – 091/421-4001 (ante@proglas.hr) Dejan Gluvačević – 099/7593-924 (dejan.gluvacevic@hotmail.com)  
29.05.2015
Otvorena vrata eSTUDENTa
Dragi studenti, početkom svake akademske godine, studentska udruga eSTUDENT održava pristupni proces tijekom kojeg prima nove članove. Neke od vrijednosti koje krase eSTUDENTa su: povezivanje, proaktivnost, vizija, pozitivnost, timski rad, empatija, kontinuirano učenje i prijateljstvo. Ako vidiš sebe u tome, eSTUDENT je pravo mjesto za tebe. Svi studenti Sveučilišta u Zagrebu su dobrodošli na pristupni proces, a više o Udruzi možete izravno saznati na događanju pripremljenom baš za tu prigodu - Dani otvorenih vrata (FB event) koji će se održati u utorak 2. lipnja (14-19h) i srijedu 3. lipnja (17-21h) u prostorijama Francuskog paviljona (Studentski centar). O našoj Udruzi i njenim projektima možete više saznati na službenoj stranici. Ukratko, članstvom u Udruzi i radom na nekom od projekata steći ćete korisna znanja iz poslovnog svijeta i prije zaposlenja, a što je najbolje ako zeznete ne ostajete bez posla niti vam itko “sjeda” na plaću :) a “udugo” vam mogu ispričati sami eSTUDENTi na događanju u SC-u. Svi zainteresirani studenti, koji stignu, ili ipak ne, do nas u utorak ili srijedu mogu se upisati ovdje kako bi na vrijeme bili obaviješteni o trenutku kada počinjemo primati nove članove. Srdačan pozdrav, -- Ema Starčić Član, Odnosi s javnošću eSTUDENT Email: ema.starcic@estudent.hr Mob:   099 235 5354 e STUDENT Trg J. F. Kennedya 6, Zagreb www.estudent.hr
14.05.2015
Zagreb Book Festival
Zagreb Book Festival vraća kulturu na velika vrata, a  da bi ju učinili dostupnom svima, potrebna nam je Vaša pomoć.   U prilogu Vam šaljemo link na kratak video u kojem smo na zanimljiv način predstavili naš Festival i sve što Vas očekuje na njemu.   https://www.youtube.com/watch?v=ot6R7qOdrxU   Iznimno bi nas veselilo kada biste podijelili video s naše službene Facebook stranice ( https://www.facebook.com/ZagrebBookFestival ), kao i proslijedili program svojim studentima, kolegama, partnerima, prijateljima  i ostalima koji vole kulturu.   Više zanimljivih materijala možete pronaći na:   -          You tube kanalu ZBF-a:  https://www.youtube.com/channel/UCOuN72VN5EayPkvAMwcQlVg   -          Web stranici:  http://www.zgbookfest.hr/galerija.html