OSNOVNI PODACI
Šifra:
111595
ECTS:
7.0
Nositelji:
prof. dr. sc.
Božo Skoko
Izvođači:
dr. sc.
Dejan Gluvačević
- Seminar
prof. dr. sc.
Božo Skoko
- Seminar
dr. sc.
Dejan Gluvačević
- Predavanja
Prijava ispita:
DETALJNE INFORMACIJE
1. KOMPONENTA
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
OPIS PREDMETA:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima stjecanje dodatnih znanja s područja odnosa s javnošću, prilagođenih djelovanju u korporativnom okružju te temeljno razumijevanje drugih srodnih disciplina s kojima se stručnjaci za odnose s javnošću susreću u korporativnom djelovanju. Moderni društveni i tržišni procesi iziskuju pomirbu privatnih i javnih interesa, odnosno usklađivanje interesa korporacije i opće javnosti. Budući da u tim procesima upravo odnosi s javnošću imaju ključnu ulogu, temeljna zadaća kolegija je omogućiti studentima razumijevanje uloge organizacije na tržištu, važnosti njezine interne i eksterne komunikacije te uopće društveno odgovornog ponašanja kao uvjeta tržišnog opstanka. Drugi dio kolegija odnosi se na mnogobrojne komunikacijske izazove unutar organizacije, koji iziskuju poznavanje menadžerskih vještina od stručnjaka za odnose s javnošću, kako bi mogli upravljati internim komunikacijskim procesima. Kolegij će također studentima omogućiti razumijevanje specifičnosti odnosa s javnošću u različitim područjima djelovanja te ih osposobiti za primjenu posebnih korporativnih tehnika odnosa s javnošću.
LITERATURA:
NASTAVA
1. SEMESTAR
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 1. semestar
-
Redovni
studij
-
Sveučilišni diplomski studij Novinarstvo
TERMINI KONZULTACIJA
prof. dr. sc. Božo Skoko:
Prema dogovoru putem maila, uživo ili online